3 mrt 2014

Review: Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief

Ik merk de laatste tijd dat mijn huid hydratatie nodig heeft. Dus toen deze creme in mijn surprise pakket van de Glamour zat was ik blij. Normaal had ik deze dure creme nooit gekocht. Maar ik ben er nu superblij mee! Hij helpt echt heel goed en mijn huid is al erg opgeknapt.




Het potje vind ik erg mooi. Je ziet duidelijk wat er in zit en hoeveel er nog in zit. Het ziet er echt chique en strak uit.


De creme is dik en perzikkleurig. Er zit geen parfum in,  dus het heeft een vrij natuurlijke geur. Maar dat vind ik niet echt lekker ruiken. Maar dat is natuurlijk mijn smaak.


Het doosje is mooi en past bij alles van Clinique. Weer een  C en er wordt duidelijk beschreven wat het product is.


Dit is mijn huid met make up na een week gebruiken van de crèmes. Veel egaler en mooier. Ook van dichtbij zie je geen velletjes. Daar had ik veel last van voordat ik deze crème gebruikte. Ik vind het een echte vooruitgang en ik hoor complimentjes dat mijn huid veel beter is.

De clinique crème kost tussen de 22 en de 39 euro en is te koop in verschillende webshops en drogisterijen.

Hoeveel geld willen jullie uitgeven aan een crème? xx' Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...