14 apr 2014

Another Blogging Tag




Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik wil niet echt iets veranderen. Uiteindelijk wil ik wel een domein voor mijn blog( onze blog). Maar dat vind ik nu niet noodzakelijk. Wat ik zeker zo wil houden is zoals het nu gaat. Gewoon om de dag schrijf ik een post en de andere dagen Iris. Dat werkt erg fijn.


Doe je alles voor je blog alleen?
Nee, met Iris dus.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?
7, er valt altijd wat te verbeteren in de toekomst.

Verdien je geld met bloggen?
Nee

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Soms de minder leuke reacties. Gelukkig heb ik dat niet erg vaak meegemaakt. En ik heb vaak zo weinig tijd om een blogpost te schrijven.

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
De sfeer, en dan vooral de schrijfstijl. Ook vind ik de kwaliteit van een post en de foto's belangrijk.


Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Nog niet nee...

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik let wel op wat ik online zet. Zo let ik er erg op dat mijn adres niet op internet staat. Maar ik vind het ook belangrijk om persoonlijke dingen te delen. Zo leren jullie me beter kennen.

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik wil nog lang doorgaan en zeker niet zo maar stoppen. Hoe lang ik doorga weet ik niet. Nog heel lang, hoop ik. Ik hoop dat we groter worden en meer bezoekers krijgen. En ik wil er gewoon lol in houden.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Nee, absoluut niet.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
mijn oude laptop. Een asus.
Mijn canon 1100D.
Mijn htc one s.


                                                                        xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...