11 apr 2014

Hi, What's Up? #1 | Iris

Hi allemaal! Vandaag is het tijd voor een persoonlijke update! Nee, geen review of OOTD, maar lekker gewoon wat van mijn gebabbel! Ik heb maar besloten om dit soort blogposts voortaan 'Hi, what's up?' te noemen. Dus maak je klaar voor Hi, what's up numero uno!



De afgelopen tijd was een zooitje. De toetsweek heb ik gelukkig alweer 4 weken achter de rug en daarna gingen we meteen op schoolreisje naar Berlijn. Ondertussen na 3 weken vol huiswerk en nieuwe repetities natuurkunde en SO's Duits, is het moment dan eindelijk daar... Mijn Amerikaanse uitwisselingsstudent is op het moment dat jullie dit lezen bij mij thuis! 

Afgelopen donderdag kwam ze aan (Nu ik dit schrijf, is het woendag avond) en hebben we vast niet meer gedaan dan een beetje insetttlen en vroeg gaan slapen! De volgende dag gingen de Amerikanen namelijk 's ochtends vroeg al weer naar Amsterdam! Er was duidelijk geen tijd voor het uitslapen van de jetlag... Zelf volgde ik gewoon lessen en daarna hadden we het hele weekend voor ons zelf! Zaterdag gingen we naar Kinderdijk en verdere opties staan nu ik dit schrijf nog open. Zondag gingen we met alle uitwisselingsstudenten uit Amerika, Duitsland en Turkije naar de Efteling!
 
De volgende week is helemaal volgepland door school: presentaties, rondwandelingen door de stad, nóg een dagje Amsterdam, Delft, een BBQ, optredens, en ga zo maar door! Ik denk dat de week voorbij zal zijn gevlogen! 

Verder ben ik nog steeds aan 't hardlopen, zo'n 2 à 3 keer per week. Ik heb mijn rondje nu uitgebreid tot 4 km en over een tijdje kan ik die zeker weten helemaal uitlopen. Ik zit nu al na te denken welke route ik dan wil gaan nemen, haha!

Er is nog veel meer gebeurd de afgelopen paar weken, maar het is tijd geworden om mijn kamer even onder handen te nemen! De laatste spullen moeten weg, zodat 'mijn' Amerikaanse het voor een weekje toch een beetje van haarzelf kan maken! See you soon! 


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...