10 apr 2014

Tease

Ik zag laatst de Facebook pagina van een nieuw parfum. Genaamd Tease. Je kan gratis een sample bestellen en raden van welk merk het is. Ik schreef me in en van de week viel het parfum op de mat. Vandaag mijn beschrijving van de geur.






Het sample kwam in een grote envelop met de naam er groot op. Het achterste is de envelop. Dezelfde stijl als het kartonnetje waar het sample in zat.



De Eiffeltoren is erg mooi afgebeeld op het kartonnetje. De hele foto is mooi en past wel bij de geur. 


Ik vind de geur redelijk zwaar, maar erg lekker. Eerst bloemig en daarna kruidig. De geur hangt nog steeds in mijn kamer omdat het sample daar ligt. De geur blijft niet super lang 
hangen bij mij. Na een halve dag is het wel weg. Maar ik heb maar 1 spuitje gebruikt.




Of ik het parfum ga kopen als het in de winkels ligt, weet ik nog niet. Het is niet helemaal mijn soort geur. Maar het is leuk bedacht. Het raden van welk merk het is. En door de samples te sturen heb je van te voren al mensen die de geur geweldig vinden. Goed bedacht en een leuke actie. Ik zou wel vaker van die acties willen zien.



 Wil je ook een sample van Tease? Ga dan naar www.facebook.com/tease . Like de pagina, vul je adres in en dan valt dit sample eerdaags ook bij jou op de mat. Laat weten wat je vind van het parfum en van welk merk je denkt dat het is. Dat kan ook op de facebookpagina.





 Al met al vind ik het een leuke actie en zo trek je wel aandacht. De geur past niet bij mij, maar smaken verschillen. Ik vind het heel leuk en ik was benieuwd.Ik zou zeker nog een keer meedoen aan zo'n actie.

                                                    Q: Wat vind jij van deze actie?
                                                                       xx Sara

Ik heb vandaag gehoord dat het de geur van de nieuwe wasverzachter van robijn is. Superleuk verzonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...