4 apr 2014

Review| Nyc color wheel mosaic face powder

Een tijdje geleden was ik in Venlo. Daar was het bij nyc 1+1 gratis. Aangezien we hier toen nog geen Nyc hadden( is inmiddels weer terug) wilde ik wat kopen. Ik heb staan twijfelen bij de applelicious lipbalms en de foundations. Maar ging uiteindelijk voor deze poeder. Goede aankoop? Lees dan snel verder.




De verpakking ziet er een beetje goedkoop uit. Maar het deksel is wel handig gemaakt. Hij gaat niet zo snel kapot omdat je hem er helemaal af moet halen. Geen scharniertje of sluiting die kapot gaat.


Het patroon is echt mosaic. En het vervaagt natuurlijk niet na een keer. De verschillende kleurtjes zorgen voor een egale en mooie kleur. Maar dat vind ik er niet zo boeiend uitzien. Het is een vrij transparante poeder. Dat staat ook op de achterkant.


Swatches hebben geen zin. Want die zie je niet. Dit is mijn gezicht met mijn make up en de nyc poeder. Ik moest heel lang draaien met mijn kwast voordat er echt wat poeder op kwam. jammer! Ook blijft het niet erg lang zitten.

Ik vind dit dus een miskoop. Natuurlijk was hij nu niet zo duur. Maar ik zou hem zeker niet opnieuw kopen.

De NYC color wheel mosaic face powder is te koop voor 4,99 euro mij meerdere kruidvat filialen. Niet bij allemaal.

Hebben jullie wel eens een product van NYC uitgeprobeerd?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...