25 apr 2014

NYC Top Of The Gold Top Coat

Eigenlijk kom ik vier maanden te laat met deze blogpost over Top Of The Gold van New York Color. Dit nagellakje straalt namelijk een en al Kerst uit! Laatst was ik mijn laptop aan het opschonen en kwam ik deze swatches tegen. Ik vind het lakje nog steeds zo mooi, dat ik me er niet van kon weerhouden om hem toch met jullie te delen! Ook al is het wat te laat...







Zoals je vast wel hebt kunnen zien, is de gouden top coat ontzettend mooi! Ik krijg er een geweldig kerst gevoel bij! De rode nagellak die ik op de foto's draag, is O.P.I. Innie Minnie Mightie Bow uit de Couture de Minnie collectie van zomer 2013. Op de foto's draag ik 2 lagen van de top coat, maar 1 laag had eigenlijk al genoeg geweest. Maar met 2 lagen zitten je nagels helemaal mooi vol met gouden glitters. Wel is de top coat een kreng om weer van je nagels áf te krijgen...

Ik merkte dat de top coat bij een rode nagellak niet helemaal goed overkwam. Bij donkerdere kleuren (bijvoorbeeld OPI Sky Teal We Drop) als donkergroen of zelfs zwart, zal hij vast en zeker van je nagels afknallen! Ik denk trouwens dat hij over roze kleuren, zoals deze van Catrice ook erg mooi zou staan! 

NYC Top Of The Gold Top Coat is te koop voor €2,49 bij Kruidvat. 

Q: Wat is jouw favoriete gouden top coat? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...