30 mei 2014

Mijn Nieuwe Youtube "Ontdekkingen""

Ik kijk elke dag op Youtube. Nu zei een vriendin tegen mij dat ik echt eens naar Jacksgap moest kijken. Ik had daar natuurlijk wel van gehoord, maar ik had nooit de moeite genomen. Tot van de week. En meteen ontdekte ik nog wat andere bekende kanalen die toch wel erg leuk zijn!





Door bovenstaand filmpje leerde ik ook Caspar Lee kennen. Hij doet zich hier echt voor als een chagrijn. Maar dat trok mij juist aan. Waarom weet ik niet. Maar toen ik naar zijn kanaal ging viel het erg mee. En zeker in zijn nieuwste filmpjes is hij eigenlijk heel lief. 




En door dit filmpje viel Troye Sivan me weer erg op. Ik had natuurlijk al wel eens van zijn naam gehoord. Maar hij is echt heel leuk en zo schattig. Hij is ook oprecht en kan supermooi zingen. Het is echt leuk om naar zijn filmpjes te kijken.




Ik kan me dus de komende tijd weer vermaken!

Q Wat is jouw nieuwe youtube ontdekking? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...