11 mei 2014

Review | Catrice Haute Future Blush Pearls

Als ik ergens een zwak voor heb, zijn het mooie make-up producten. En dan vooral het fotograferen ervan! Ik vond het dan ook heerlijk om met mijn (moeders) spiegelreflexcamera foto's te maken van deze Catrice Haute Future Blush Pearls! Bij de Kruidvat 1+1 gratis actie kocht ik namelijk dit doosje vol mooie roze parteltjes voor slechts €2! 







Wat Catrice over het product zegt: 
Sterrenstof. De rozige, subtiel glanzende Blush Pearls geven het gezicht een perfecte, stralende teint. De lichte en luchtige textuur breng je met het grootste gemak aan met een grote kwast op gezicht en neklijn. Blush Pearls laten je stralen als een ster!

Ingrediënten: 
MICA, DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 73360 (RED 30), CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES).
OF
MICA, DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MAGNESIUM STEARATE, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




De verpakking vind ik geweldig mooi om te fotograferen: de lijnen op de deksel hebben een soort regenboog effect en de deksel zelf is een spiegel. Maar in gebruik vind ik het doosje toch een stuk minder handig: ik zou hem bijna lomp willen noemen! Zo groot is hij... Er is duidelijk wel over het uiterlijk nagedacht: het vierkante doosje met zilveren en doorzichtige accenten heeft zeker een futuristisch smaakje. Je krijgt trouwens 24 g product, wat ontzettend veel is!




Het aanbrengen van de blush gaat net als iedere andere (compacte) blush: je haalt gewoon je kwast - op de foto zie je de Catrice Blush Brush - voorzichtig over de mooie roze pareltjes. Wel zorgen  dat je goed aftikt, want het product is toch wel wat poederig!


Het doosje van Catrice bevat parels in twee verschillende kleuren: een meer perzik kleur en een mooie highlighter kleur. Hierboven zie je beide geswatcht. De pigmentatie is, zoals je kunt zien, dik in orde. 


Hier zie je de twee kleuren samen geswatcht. Een soort zacht roze kleur met een lichte perzik toon erin. De kleur is onopvallend, maar dat maakt hem zeker niet minder mooi! Je zou hem zelfs als highlighter kunnen gebruiken, als je niet zo'n bleekscheet bent als ik!


Hier zie je hoeveel kleur de Catrice Blush Brush van de blush oppakt: een hele hoop! Oppassen geblazen, want je wilt er natuurlijk niet uitzien als een clowntje!


En een full-face! Je ziet de blush niet overduidelijk zitten, maar dat vind ik juist ook weer erg mooi! De pareltjes geven juist een hele mooie glans, zonder voor mijn huidskleur een highlighter te zijn! Ik heb gewoon iets met glanzende blushes (ik ben ook dol op Sleek Rose Gold). Het geeft je gezicht na afpoederen namelijk weer een gezonde gloed!


Maar ik moet eerlijk zijn: ik begin me steeds meer te ergeren aan de vepakking, omdat hij totaal niet in mijn everyday bakje past. Het spiegeltje is erg grappig, maar wordt al snel vies met vingerafdrukken. Maar verder, gelukkig, ben ik helemaal dol op deze schattige pareltjes! Het geeft een geweldige healthy glow en Sleek Rose Gold staat niet meer alleen op no. 1 van favoriete blush... Hij zal hem voortaan moeten delen!

Liefs' Iris

De Blush Pearls zijn in één kleur: 01 iROSEdescent verkrijgbaar en kosten €3,99 per stuk bij Kruidvat. De Haute Future collectie is te koop van begin mei t/m half juni 2014. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...