12 mei 2014

Review | Maybelline New York Superstay Better Skin Foundation


Mijn foundation van Miss Sporty is bijna op. En ik wist zeker dat ik hem niet nog een keer wilde kopen. Het was tijd voor iets nieuws. Heel lang heb ik naar Catrice foundations gekeken. Maar toen ik zag dat er een 1+1 gratis actie van make-up kwam bij de Kruidvat veranderde ik compleet van gedachte. Ik wilde een keer een duurdere foundation proberen. En niet eentje van 30 euro, hoor. Maar van Maybelline. Ik hoorde veel goede dingen over deze foundation, dus ik nam hem mee. En nog wel voor de helft van de prijs. Was dat even mooi! Vandaag een review.




Er zit een gewoon pompje op het flesje. Met daaroverheen nog een doorzichtige dop. Dat is erg fijn. Ik vind pompjes veel fijner dan gewone tubes. Dat was dus al een pluspunt. 



Hij zegt ook dat hij je huidskleur egaler maakt. Ook zit er SPF 20 in. Maar je gebruikt natuurlijk vrij weinig, dus zonnebrand op je gezicht als je in de zon komt is nog wel een must. Ik heb mijn foundation in de kleur 021 Nude. Er zaten nog 2 kleuren voor. De eerste was te geel en de tweede heel erg peachy. Deze is perfect. Het flesje is trouwens van glas en vind ik er ook superleuk uit zien!



Maybelline belooft dat je huid er beter uit ziet na drie weken. Dat heb ik nog niet goed getest. Omdat ik deze 3 dagen heb op gedaan om te testen. Nu ben ik eerst mijn oude aan het op gebruiken. Maar in die 3 dagen zag mijn huid er al een stuk beter uit. 




De ingrediĆ«nten. 




Hier lijkt de foundation vrij donker. Dat vond ik in eerste instantie thuis ook op mijn hand. Maar op mijn gezicht zie je dat hij echt goed is. 



Het is een vrij dunne substantie die je wel goed uit moet smeren. 



Op mijn hand is de kleur echt te donker. Maar daardoor zie je het effect wel goed. 




Alleen de foundation.



Mijn hele look.

Maybelline foundation.
Maybelline stays 24 hours concealer.
MAX poeder.
Catrice Defining blush 040 think pink
Mua undress your skin highlighter
Mua undress your skin baked bronze
Wenkbrauwpotlood in 09 en wenkbrauwgel van de Hema
Essence get big lashes waterproof mascara
Mua undressed oogschaduwpalet.
Maybelline Baby lips in pink punch

Ik vind deze foundation erg fijn en heel mooi. Hij voelt heel licht aan en zit heel mooi. 

+ Goede dekking
+ Mooi                  
+ Zit goed            
+ Goede kleur     

- Prijs              


Zoals je ziet heb ik maar 1 minpunt. Ik zou deze foundation niet zomaar kopen voor de volle prijs. Gelukkig zijn er vrij vaak acties bij Maybelline.

Q Zou jij een foundation kopen voor 15 euro?
xx Sara 






1 opmerking:

  1. Ik ken die foundation ook en vind het best een goede qua prijs-kwaliteit verhouding! Maar inderdaad ik koop ook iets liever een goedkopere :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...