21 jun 2014

De Nom Nom Nom Tag

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Deze gaat over eten. En ik ben nu juist bezig met vrij clean eten en veel bewegen. Toch wilde ik deze tag graag doen. Dus vandaag doe ik deze tag over eten voor jullie!



Wat vind jij lekker dat iedereen vies vindt (en andersom)?
Ik vind broccoli erg lekker. Ik hoor van velen dat ze dat vies vinden. Maar ik vind het echt heel lekker! Voor de rest zou ik het niet echt weten. Ik vind lasagna niet erg lekker en hoef ik echt niet. Dat vinden de meesten dan wel weer lekker. 

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?

Ik woon thuis, dus ik kook niet veel zelf. Ik vind brik lekker. Dat is een gerecht met bladerdeeg, ei en tonijn. Zoek het maar op. Superlekker. Ook kan je mij niet vaak genoeg soep of een nasi-achtig gerecht voorzetten. Dit kan ik allemaal ook zelf maken. 



In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Een sushi restaurant of een Grieks restaurant. Dat is zo lekker!

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?

Kip, sowieso! En sla en komkommer. Hoe het zou heten? Ik heb echt geen idee. Sara's chicken dream?? Ik ben echt slecht met namen verzinnen. 

Deel een handige kooktip:

Ehmmm, siliconen bakvormen gebruiken. Superfijn! 



Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Cheesecake, en dan echt bakken! En gezonde dingen maken. Ook wil ik wel weer eens een keer een pizza maken.


Zelf koken / Eten bestellen / Buiten de deur eten?
Buiten de deur eten doe ik erg weinig. Maar ik vind het altijd superleuk! Dat zou ik wel vaker willen! Maar zelf koken vind ik ook heel leuk.
Ben je ergens allergisch voor?
Groene kiwi. Mijn tong gaat echt jeuken en pijn doen. 

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?
Studentenhaver en tutti frutti. Ook verlang ik steeds supererg naar chocolade.

Wat is je favoriete toetje?
Griesmeelpudding of ijsjes. En dan echt alle ijsjes (behalve chocolade) !

Dat was de tag alweer!
 Q: Wat is jouw favoriete toetje?
xx Sara

1 opmerking:

  1. leuk om te lezen, krijg honger van al dat eten ♥ mijn favoriete toetje bevat in ieder geval veel chocolade :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...