20 jun 2014

Mijn Favoriete Douche Producten | Juni 2014


Jullie willen niet weten hoeveel lol ik heb gehad bij het maken van deze foto's! Douche producten fotografeer je natuurlijk ook onder de douche, haha. (Vooral de foto rechtsboven vind ik erg mooi gelukt.) Vandaag deel ik mijn favoriete doucheproducten van dit moment.


Deze twee producten zijn al jaren lang mijn favorieten. Ik wissel best vaak af met shampoos, maar ik blijf de Schwarzkopf Perzik Shampoo het allerlekkerst vinden! Die geur, goddelijk! Je zou hem echt eens moeten proberen, dan ben je vast en zeker ook om. 

Vroeger had erg veel last van klitten in mijn haar en deze conditioner was mijn redding. Gelukkig heb ik hier tegenwoordig bijna geen last meer van, maar dit wondermiddel is gebleven. Als ik eens een andere conditioner probeer, kom ik toch weer terug bij deze. Deze is gewoon lekker dik en voedend!

De shampoo kost €2,05 en de conditioner kost €1,95.


Ik had tot een aantal maanden geleden nog nooit een haarmasker gebruikt. In de winter wordt mijn haar vaak wat pluizig, dus ik besloot er eens een te proberen. En oh boy, wat beviel me dat goed! Dit Andrélon Care & Repair Masker gebruik in ongeveer één keer per week. Daarna voelt mijn haar (echt!) zijdezacht aan. Het heeft de conditie van mijn haar echt verbetert. Soms krijg ik zelfs de vraag hoe mijn haar zo zacht kan zijn, haha! 

Het haarmasker kost €5,19. 


Bij ons thuis gebruiken we elke keer weer een andere douchegel. We houden allemaal van afwisseling, haha. Maar ik moet zeggen, de paarse rijst douchegel van Yves Rocher is echt heerlijk! 

De huid op mijn armen is erg droog en ik kreeg de tip om af en toe goed te scrubben. Klinkt een beetje tegenstrijdig? Het werkt wel! Kruidvat heeft volgens mij twee verschillende scrubs, waarvan ik laatst de Blueberry & Lychee variant kocht. Niet mijn favoriete geur, maar hij werkt wel erg fijn. En bovendien lekker budget!

De douchegel kost €3,00 en de scrub kost €1,99. 


Ik gebruik al heel lang de gezichtsscrubs van Garnier. Ik vind het altijd fijn om ze onder de douche te gebruiken. Deze is speciaal om mee-eters te verwijderen. Nu moet ik zeggen, ik heb nog steeds mee-eters, hoor! Maar als scrub is hij erg fijn. Vooral door de munt geur gaat je neus weer helemaal open staan. Erg handig als je verkouden bent!

Q: Wat zijn jouw favoriete doucheproducten? Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien wat voor producten je allemaal gebruikt! Een haarmasker moet ik ook weer eens gaan aanschaffen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...