30 jul 2014

Galaxy Nail-art

Al tijden heb ik niets meer aan nail-art gedaan. Ik hield het gewoon bij de 'saaie' kleuren en soms wat glittertjes. Nu is het gelukkig vakantie en heb ik alle tijd van de wereld. Ik besloot maar eens te beginnnen met een galaxy nail-art. Persoonlijk vind ik hem erg geslaagd!





Nagellak die ik voor deze nail-art heb gebruikt:

  • Essie Rock Solid Base Coat
  • MAX Black
  • Essence Floral Grunge Lily Bloom - swatch (limited edition)
  • Maybelline Cool Blue
  • L'Oréal Paris Confetti - swatch
  • Essie Neons Bouncer It's Me - swatch (limited edition)




Ik vind deze nail-art géwéldig! Het ziet er zo gaaf uit! Ik kreeg zelfs opmerkingen van mijn guy friends. Hoe ik dat in hemelsnaam ooit voor elkaar had gekregen. Nou dan weet je dat het een geslaagde creatie is! Zelf kon ik er ook geen genoeg van krijgen. Ik ga deze zeker nog eens maken. Misschien met roze en paars?



Dit is hoe ik deze nail-art heb gemaakt. Hoe simpel en makkelijk!? Dat verwacht je zeker niet als je mijn nagels zo op het eerste gezicht ziet, toch? Ik denk dat dit mijn favoriete nail-art tot nu toe is! Wat vind jij ervan?


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...