1 aug 2014

Shoplog Utrecht Juli 2014 | Sara

Laatst zijn Iris en ik samen naar Utrecht geweest. Het was een erg gezellige dag en we hebben allebei een paar leuke dingen gekocht. Vandaag laat ik mijn aankoopjes zien.



Kruidvat. Catrice Ultimate Shine Gel Colour 070 License To Pink. Hij was 2 euro, maar hij is inmiddels uit het assortiment. 



Hema deskplanner. Ik heb hier al eerder een artikel over geschreven. Hij was 5 euro. 


Pull & Bear. Dit is een iets korter topje. Het is een soort muscle tee. (Zo noem je dat toch?) Ik vind hem erg leuk. De kleur draag ik niet dagelijks. Maar daarom vond ik het juist wel leuk. En de tekst is ook leuk. Hij was €5,99 in de sale.


New Yorker. Dat is echt een leuke winkel!! Ik moet er echt vaker heen. We hadden handen vol! Ik nam onder andere deze mee. Het is wederom een korter topje. Hij was 3 euro! In de sale natuurlijk. 

New Yorker. Ik kocht hier mijn allereerste high waisted short. Ik vind hem heel mooi en hij zit erg lekker! Hij was 15 euro.




America today. Ook hier was sale. Ik kocht dit shirt. Hij is simpel en erg leuk. Deze kan je zo leuk combineren! Hij was 6 euro in de sale.


H&M. Daar kocht ik nog een high waisted short. Ook deze was 15 euro.

Dat waren al mijn aankoopjes. Ik wil binnenkort nog een video met zomer outfits maken en daarbij ga ik deze kledingstukken gebruiken. Dus ik laat ze nu niet uitgebreid zien. Het was een leuke dag en ik heb erg leuke dingen gekocht. Ik houd van Utrecht!

                                                                 xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...