2 jul 2014

Juli

Vandaag is het alweer de twede dag van juli. Juli is een drukke én rustige maand. Mijn eerste twee weken zijn heel druk. En daarna hoef ik bijna niet meer naar school. Nog even doorbikkelen dus. Eerst SE week. Gisteren ben ik met mijn Frans klas uit eten geweest. Het was super lekker. Na deze maand is het voorbij. Een jaar met een gezellige klas. Ik ga iedereen echt missen. Hopelijk blijven we bij elkaar. Maar er zijn mensen die zeggen van niet. En het is wel eens eerder gebeurd dat een leuke klas helemaal uit elkaar gehaald werd. Juli wordt een maand vol emoties. Met hopelijk mooi weer.




Geniet van Juli.

                  Q: weten jullie een manier waarop mijn klas bij elkaar kan blijven?
                                                                      xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...