5 aug 2014

Review Invisibobble dupe

Toen ik bij de Action was kwam ik deze elastiekjes tegen. Jullie hebben vast wel gehoord van de invisibobble. Een flexibel elastiekje dat beter zou zijn voor je haar. Nou zijn die vrij duur. Dus toen ik deze veel goedkopere elastiekjes tegen kwam wilde ik ze graag proberen. Vandaag een review.




De elastiekjes zijn ongeveer even groot als een armbandje. En het materiaal lijkt op een telefoonsnoer. Ze zijn niet super rekbaar, maar ze passen drie keer om mijn haar. Net als een normaal elastiekje. 


 Je staart gaat er wel losser van zitten. Dit zou beter zijn omdat je dan minder snel last krijgt van hoofdpijn, ik weet niet of dit echt helpt. Je haar heeft zo optimaal volume in een staart. Er leuk!


Ik trok geen haren uit mijn hoofd met het elastiekje. En normaal is dat zelfs heel veel. Dus ik ben blij met deze elastiekjes. Het is beter voor mijn haar, er ontstaan geen knik en het is een leuk effect. Dit is zeker een aanrader.

                             Deze elastiekjes zijn te koop bij de Action voor ongeveer 2 euro.
                                                                               xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...