3 aug 2014

Shoplog Utrecht Juli 2014 | Iris

Eergisteren hebben jullie al Sara's deel van de 'Utrecht shoplog' kunnen zien. Vandaag is het mijn beurt. Ik kan wel zeggen dat ik aardig ben geslaagd! Een jurkje, kanten shorts, een playsuit en een groot aantal topjes!




H&M

Ik had dit jurkje al eens eerder aangehad, maar dan met een andere print. Toen was hij het toch nét niet. Gelukkig kwamen we nu deze tegen en ik was op slag verliefd! Ik vind het model ontzettend gaaf en die bloemen... Love it! 

Prijs: €14,99



Een tijdje terug zag ik bij Jiami (van lifesplash.nl) een wit kanten broekje. Ik was er echt onmiddellijk helemaal weg van. Ik rende dan ook (bijna) in de H&M meteen naar het rek, toen ik dit kanten broekje zag. 

Prijs: €19,99



Ik draag nooit ringen. Werkelijk waar nooit. Deels doordat ik vrij dunne vingers heb, waardoor ik zelfs vaak de kleinste maten niet pas. Ook van dit setje pas ik maar ongeveer de helft, erg jammer. Gelukkig zijn de ringen die ik wel pas wel erg mooi!

Prijs: €3,99


New Yorker



Prijs: €6,95



Prijs: €6,95



Prijs: €2,95

Bij de New Yorker kocht ik drie zwarte tops. Ik kon de verleiding weer eens niet weerstaan. Ik ben dol op kleurige kleding, maar zwarte tops met een leuk printje ga ik niet uit de weg. Zijn ze niet cute? 

Pull & Bear


Sara en ik waren beide nog niet eerder bij de Pull & Bear binnen geweest. De domste fout van ons leven! (Misschien is dat een tikje overdreven, maar goed...) Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie playsuit. Jammer genoeg zitten die van H&M niet zo mooi, bij mij althans. Toen kwamen we deze tegen en ik was meteen verkocht.



Prijs: €5,99

America Today



Prijs: €14,95

Ook kocht ik twee muscle tees.  De paarse van Pull & Bear vind ik ontzettend gaaf. Zo'n kleur had ik namelijk nog niet! En het is ook nog een crop top. Leuker kan het haast niet, toch? Ook die met NYC vind ik erg leuk. Ik wilde nog steeds een top met NYC erop, omdat ik die kans niet had gekregen toen ik zelf in New York was afgelopen oktober.


En hoe kan het ook anders... De nagellak freak kon de verleiding niet weerstaan. Ik voeg alwéér een nieuw nagellakje aan mijn stash toe. Dit keer Catrice Crushed Crystals in Call Me Princess. Een swatch artikel volgt binnen een paar dagen. 

Prijs: €3,39


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...