16 sep 2014

3 Leuke Cover Zangers!

Vandaag heb ik een artikel met wat muziek voor jullie. Ik ben, zoals jullie misschien al weten, gek op muziek. Ik kan niet zonder. Maar soms zijn liedjes niet in een stijl gezongen die ik mooi vind. Mensen die covers zingen, zingen bestaande liedjes. Maar ze passen ze soms een beetje aan. Vandaag laat ik drie van die mensen zien en horen aan jullie!




Max Schneider. Jullie kennen hem misschien van de Disney serie 'How To Rock' en de Disney film 'Rags' Hij kan supergoed zingen en is niet lelijk. (haha!) 






Peter Hollens ken ik pas sinds kort. Maar hij kan zo mooi zingen. En hij zingt alles a-capella. Dat wil zeggen alleen met zijn stem. Zijn vrouw zingt ook, en dan doet ze goed. Hij zingt vrij vaak samen met andere mensen.





                
Sam Tsui zag je al in de video hierboven. Hem ken ik, net als Max, ook al een                             tijdje. Hij is wederom heel goed en veel verschillende liedjes. 



Dat waren de 3 artiesten voor nu.

Q: Welke cover zanger/zangeres vind jij het leukst?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...