15 sep 2014

Shoplog | 12-09-14

Vrijdagmiddag ben ik weer eens gezellig wezen winkelen met een van mijn beste vriendinnen. En je weet hoe dat gaat: eigenlijk heb je helemaal niets nodig, maar je komt met van alles en nog wat thuis. Vier nieuwe nagellakjes, oorbellen, een trui en nog meer!


Essence That's What I Mint - NYC Strip Me Off Base Coat - NYC 345 Peach Popsicles - Catrice 55 Get The Blues



Sommigen van jullie zal het ook wel niet ontgaan zijn: het was nagelfestival bij Kruidvat! Ik had nog twee nagellakjes van NYC op mijn verlanglijstje staan, dus die haalde ik natuurlijk even. Ik gluurde ook nog even in de kortingsbak en toen zag ik een mooi mint kleurtje van Essence voor €1. Dus toen kon ik nog een extra kleurtje uitzoeken. Ik koos voor een duochrome kleur van Catrice die ik al eens eerder op blogs voorbij had zien komen. 



Bij Lucardi  was er ontzettend veel sale. Oorbellen, kettingen, etc. kostte nu nog maar €1 per setje. Ik kocht twee paar oorbellen waarvoor ik dus maar €0,50 per paar betaalde. Dat is nog eens een goede deal, zeg! De afgelopen tijd vergeet ik oorbellen te dragen, dus hopelijk helpen deze nieuwe aanwisten daar tegen!






Toen kwam ik nog een aantal toffe spulletjes tegen bij Hema. Als eerste deze leuke broodtrommel met de tekst 'Today Is Okay' erop. De afgelopen twee weken at ik vaak geplet brood dus ik had een broodtrommel hard nodig. Natuurlijk had ik er nog wel wat thuis liggen, maar die zijn wat kinderachtig, haha. Ook kocht ik een bananendoosje met sterrenprint. Ik heb vaak genoeg de 'rampzalige' gevolgen van bananen in schooltassen bij anderen gezien, dus ik nam ze zelf nooit mee. Dit is een geweldige oplossing voor dat probleem. Ook kocht ik nog deze schattige potloden. 

Voor de broodtrommel betaalde ik €2,50, voor de bananenbox €1,95 en voor de potloden €1,-. 


Als laatste kocht ik een trui / t-shirt bij de Only. Het zit er een beetje tussen in! Heel apart. Alles met NYC erop heeft een streepje voor bij mij en ik had nog geen zwarte trui, dus ik mocht deze wel kopen van mezelf. Hij koste €14,95. Een prima prijsje als je het mij vraagt! 

Q: Wat is jouw meest recente aankoop? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...