17 sep 2014

Vaseline Spray & Go Body Moisturizer

In mijn opgemaakt blogpost hebben jullie dit product al voorbij zien komen: de Vaseline Spray & Go Body Moisturizer. Iets waar ik inmiddels niet meer zonder kan. Gebruik ik eens een andere body lotion, dan mis ik meteen het gemak van Vaseline. 






Wat Vaseline over hun Spray & Go belooft:
'Vaseline Spray & Go verzorgende bodylotion laat je huid zacht en glad aanvoelen. Hydrateert meteen en trekt snel in. Maakt de huid zacht en niet vet of plakkerig. In één gemakkelijke spray aan te brengen. Voor het beste resultaat: op 10 cm afstand van de huid over het gehele lichaam sprayen in één soepele beweging. Snel inwrijven en go! 

 Er zijn in totaal 3 verschillende Spray & Go's:
Aloe fresh: deze ruikt het meest fris van de totale lijn. Het heeft een typische aloë vera geur die ik perfect vind voor de lente. Wel moet ik zeggen dat het mijn minst favoriete geur is van de drie. Niet dat ik hem niet fijn vind, maar gewoon omdat ik een keus moet maken.
-Cocoa radiant: dit is mijn favoriete geur van de drie. Hij ruikt lekker naar cacao, zonder te zwaar en overwelmend te zijn. Vooral in de winter vind ik het heerlijk om mijn lichaam 's avonds ermee in te smeren en lekker warm in bed te gaan liggen.
- Essential moisture: deze variant is het meest neutraal. Het bevat onder andere haverextract. Als je niet van allerlei vreemde geurtjes houdt, is deze zeker weten geschikt voor jou. 


De substantie van de Spray & Go Body Moisturizer is vrij dun. Hij voet daardoor niet zo goed als een dikkere body lotion. Het product trekt snel in en voelt totaal niet plakkerig. Je kunt meteen je kleding of pyjama aantrekken!




Als ik geen zin heb om mezelf hélemaal in te smeren met een gewone bodylotion, pak ik graag de Vaseline Spray & Go's. Even snel sprayen en gaan met die banaan! 's Ochtends vroeg voor school of juist op van die avonden dat je net onder de douche uitspringt en het liefst zo snel mogelijk in bed belandt. Dit is het perfecte product voor die momenten! 

Voor Vaseline Spray & Go betaal je €6,89 en krijg je een fles met 190 ml inhoud. (Daar doe je best een tijdje mee. Ik heb er overigens al twee opgemaakt!) Vaseline is te koop bij de drogisterijen. 

Q: Wat is jouw favoriete bodylotion? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...