12 sep 2014

Favorieten van Webstash.nl

Vandaag laat ik jullie wat leuke dingen zien die je kan kopen bij webstash. Deze webshop heeft superleuke spullen. Ik laat jullie wat kettingen en tassen zien. Maar ze verkopen ook kleding. Hieronder zie je er een collage van. Dit zijn mijn favorieten!






Ketting choker, zwart met goud

ketting choker zwart met goud €9,95 

Ik houd van dit soort kettingen. Ze zijn vrij simpel en niet te groot, maar ze vallen toch enorm op. En ik vind het een goede prijs voor deze ketting. 

Ketting Choker vleugels
ketting choker vleugels €6,95

Dit is een iets meer opvallende ketting. De vleugels vind ik erg mooi en die steentjes zorgen voor een leuk detail. En een erg goede prijs voor deze ketting. Hij is nu in de sale. 


Ketting Statement indian aztec

ketting statement indian aztec €12,95

Dit soort kettingen doen het altijd goed. Ik vind dit er altijd superleuk uitzien en het maakt een saai shirtje veel specialer. 

Ketting Statement wit
ketting statement wit 12,95

Deze vind ik erg mooi. Vrij simpel maar heel klassiek. Erg mooi! Deze is echt favoriet.

Statementketting wit boho 
statement ketting wit boho 12,50

Deze ketting is ook favoriet. Heel simpel maar met heel veel mooie details. 
Buideltasje festival boho
buideltasje festival boho €24,99 

Dit is zo'n schattig tasje! Echt typisch voor festivals. 

Handtas - diverse kleuren
 handtas diverse kleuren €32,95

Dit soort tassen heb ik al vaak voorbij zien komen. Ze zien er stevig uit en de kleurtjes zijn erg leuk. Vooral de kleur linksonder vind ik erg mooi. 

rugzak aztec zwart wit

rugzak aztec zwart wit €24,95

Deze rugzak ik ook superleuk! Ik hou echt van dat aztecprintje. Gewoon simpel zwart-wit maar erg speels. 

Tas zwart franjes
tas zwart franjes €29,95

Deze tassen zijn erg hip de laatste tijd. En ook ik vind ze erg leuk.Ik hou van franjes!

Neem zeker eens een kijkje in de webshop. Het is echt de moeite waard!

Xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...