13 sep 2014

Opgemaakt #6 | Juni t/m Augustus

Pfoe, de maanden vliegen weer voorbij. Het leek net nog lente, en nu zitten we alweer in september. De maand waarin de herfst zijn intrede maakt... De zomer was heerlijk. Relaxen en de hele dag niets uitvoeren. Het is tijd voor een nieuwe 'opgemaakte producten' blogpost!




De afgelopen drie maanden zijn er weer een aantal haarproducten door heen gegaan. De Schwarzkopf shampoo en conditioner zijn mijn go-to producten en jullie hebben ze al veel vaker voorbij zien komen. De Andrélon shampoo en conditioner waren prima, maar niet geweldig. Het masker daarentegen was heerlijk! De conditie van mijn haar is sinds dat ik hem gebruik een stuk vooruit gegaan. Het is gezonder, zachter en gewoon mooier geworden! Alleen jammer van de pot als verpakking, wat gewoon niet zo heel praktisch is. Ik heb nu dan ook een masker in tube vorm van Andrélon gekocht. En de ingrediënten zijn grotendeels hetzelfde!



Ik doe met deodorants dus blijkbaar ongeveer een maand.  Fa vind ik een erg fijn merk. De Pink Passion variant is mijn favoriet: hij doet me denken aan mijn tijd in Amerika. Toen had ik hem namelijk ook bij me, haha! Die van Rexona was prima, maar een groot nadeel aan Rexona vind ik dat ze witten strepen kunnen achterlaten op je kleding. Wel doet hij heel goed zijn werk als je gaat sporten.



Dan heb ik er ook weer 3 huidverzorginsproducten doorheen gejast. Als eerst een tonic van Nivea voor de normale tot gemengde huid. Of ik deze opnieuw zou kopen? Hell no! Ik weet niet waarom het me niet was opgevallen toen ik hem kocht: de tonic bevat als tweede (!) ingrediënt alcohol denat! Dit droogt je huid ontzettend uit en zelfs voor mijn vette huid is dit niet goed. Kruidvat huidverzorging is goedkoper en bevat veel betere producten.

Dan heb ik Lush Angels On Bare Skin facewash tot de bodem toe opgemaakt. Ik ga hier niet te veel over uitwijden, want Sara heeft al eerder een review over deze reiniger geschreven. Die kun je hier teruglezen. 

In de badkamer heeft onze familie altijd een laadje met mini's voor op vakantie. Daar viste ik deze reiniger van Yves Rocher tussenuit. Ik heb hem volop gebruikt op vakantie en heb hem daar dan ook opgemaakt. Hij werkt opzich wel fijn, maar ik vond hem wel wat uitdrogend werken.



De huid op mijn bovenarmen is nogal droog en heeft wel wat verzorging nodig. De afgelopen tijd smeer ik me steenvast 's ochtends en 's avonds in met bodylotion. Gelukkig hebben we thuis een hele voorraad, dus het ziet er niet naar uit dat ik komende tijd zonder kom te zitten. Als eerste de Ylang Ylang Body Lotion van Kneipp. Deze kreeg ik twee jaar terug van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag. Ik moest even aan de geur wennen, maar aan het eind vond ik hem best wel lekker! Raar hoe dat werkt eigenlijk.

Ook gebruikte ik de Vaseline Spray & Go Body Moisturiser in Cocoa Radiant helemaal tot zijn eind. Ik ga hier nog niet te veel over vertellen, want ik zal hier binnenkort nog een review overschrijven. Maar ik kan wel zeggen dat ik erg tevreden ben over dit product! 




Dan heb ik ook twee scrubs helemaal opgemaakt. Een voor de voeten, de ander voor het lichaam. Beide erg fijne producten. Van de voetscrub van Yves Rocher ben ik inmiddels aan mijn tweede tubetje begonnen. Voor mijn lichaam heb ik nu een scrub van Kruidvat die ik ook erg fijn vind.



En als laatst zijn er natuurlijk altijd wat nagel producten aan hun eind gekomen. Als eerste het Kruidvat nagellak remover potje, waarover ik vorig jaar al een review schreef. Inmiddels heb ik al een nieuwe ingeslagen. Wel hebben ze een nieuwe verpakking gekregen. Ook is mijn witte MAX striper helaas helemaal uitgedroogd. Ik heb een nieuwe witte striper van Etos gekocht voor €1,50. Want jammer genoeg kan jij bij MAX alleen setjes van drie kopen...


Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...