14 sep 2014

MUA Pretty Pastels Palette

Laatst was het MUA Pretty Pastels Palette in de sale. Ik weet nog steeds niet waarom. Maar ik vond het het proberen waard, want hij was nu nog maar €2,50! Voor een palette met 12 oogschaduws. Wie wil dat nou niet? Vandaag een review.





Het palette bevat 12 pastel achtige kleuren. Het ziet er kleurrijk uit en ik word er vrolijk van!



De oogschaduws bevatten een lichte shimmer. 



Aan de linkerkant van dit palette zitten vooral de rozige en bruinige kleuren. Aan de rechterkant zitten de wat fellere kleuren. Een goede combinatie!


Swatches van de bovenste rij. De rozige kleuren zijn slecht te zien. Maar vanaf 3 zie je wel kleur. Het is subtiel, maar het zijn dan ook niet voor niets pastelkleuren. 


De onderste rij is absoluut meer gepigmenteerd. Echt heel mooi. 

Ik heb al meerdere ooglooks gemaakt met dit palette. Daar heb ik nog geen foto's van want ik ben nog aan het experimenteren. Maar misschien zien jullie daar in de toekomst meer over!

Dit palette is te koop bij Kruidvat en kost normaal 6,99 euro. 

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...