21 okt 2014

Hema Nagellak


Mijn liefde voor nagellak steek ik niet onder stoelen of banken. Het is voor mijn vrienden dan ook niet lastig om een geschikt cadeautje te bedenken voor mijn verjaardag. Dan is er alleen nog de vraag: wat heeft ze nog niet? Wonder boven wonder wist een vriend prachtige kleuren nagellak uit de kiezen, die ik nog niet had!




Ik had nog niet eerder Hema nagellak geprobeerd, behalve een top coat. Ik was dan ook erg benieuwd hoe de kwaliteit zou zijn. En ik kan zeggen: ik ben erg enthousiast! Hema belooft over de Quick & Go lijn dat de nagellak erg snel droogt en je meteen verder kunt gaan met je dagelijkse bezigheden. Over de Long Lasting lijn wordt gezegd dat de formule speciaal ontwikkeld is voor een sterke lak die niet snel beschadigd raakt of chipt.

Op alle foto's draag ik twee lagen nagellak.


830





Nagellak uit de Long Lasting lijn heeft geen naam, alleen een nummer. Dit is de kleur 830. Een erg mooie lavendelkleur. Hij is vele malen koeler van kleur dan Kiko Violet. Hij neigt meer richting grijs als je de kleur met die van Kiko vergelijkt. De kleur ligt aardig dicht bij Sally Hansen Resurrection. Zo'n kleur als deze had ik nog niet!


21 Go Blue





Een tijdje terug kocht ik bijna alleen maar blauwe nagellak. Je zou dan ook verwachten dat ik al zo'n kleur als Go Blue had, maar blijkbaar niet! Het is een creamy donker blauw. Het heeft een beetje een mysterieus tintje, haha! Als accent heb ik op mijn ringvinger en duim de Special Effect Topper in The Bees And The Birds van Essence gebruikt. 





Als laatste kreeg ik nog 18 Rapid Blue. Dit is een mooie hemelblauwe kleur. De vreemde randjes werden trouwens veroorzaakt door de NYC Strip Me Off Base Coat (daarover lees je snel meer!). Ik gebruikte later namelijk nog de L.A. Colors Flurry Top Coat.

Alle drie de nagellakjes dekker perfect na twee lagen. Bij één laag is de dekking al bijna compleet, maar hier en daar is de lak dan nog niet helemaal egaal. Ik ben echt verrast hierdoor! Ook droogt de nagellak erg snel. Eerlijk gezegd heb ik in gebruik niet erg veel verschil gemerkt tussen de Long Lasting Nail Polish en de Quick & Go Nailpolish. Ook qua houdbaarheid bleven beide lijnen goed en mooi zitten. 

Hema Long Lasting Nailpolish (11 ml) kost €2,50 en Hema Quick & Go Nailpolish (7 ml) €1,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...