22 okt 2014

Muziek van dit moment

Vandaag heb ik weer eens een artikel vol met muziek! Ik ben gek op muziek en ik heb de laatste tijd veel verschillende liedjes geluisterd. Vandaag een top 6 van die liedjes!


What the hell- Justin Robinett en Michael Henry.
Dit stuurde een vriendin door via Whatsapp en sindsdien ben ik verslaafd aan hun liedjes. Ze zingen jammer genoeg niet zo vaak samen, maar als ze samen zingen is het zo mooi!





Photograph-Ed Sheeran
Ik heb een tijdje geleden het nieuwe album van Ed Sheeran aangezet. Dit liedje viel me op en toen ik ook een cover hoorde was ik verkocht. Ik ben echt helemaal fan van Ed sheeran de laatste tijd. 


Dark horse-Peter Hollens en Sam Tsui

Een supermooie cover van 2 mensen die ook niet vaak samen zingen. Maar dit lied vond ik al mooi en zij hebben het nog mooier gedaan. 



Mess-Ed Sheeran
Nog een liedje van Ed Sheeran, deze zit heel de tijd in mijn hoofd. 


Emotions-O'G3NE

Ja! Ik weet niet of jullie deze meiden herkennen. Maar dit zijn Lisa, Amy en Shelley. Vroeger hebben zij meegedaan aan het Junior Songfestival. En ze doen nu mee aan The Voice. Ik vond ze vroeger zo leuk en goed, en ze zijn nu nog beter. 


Little talks-Of monsters and men. 
Dit liedje is al vrij oud, maar ik hoorde het laatst weer. En ik vind dit een leuk liedje. Wel ietsje anders dan normaal, maar wel heel leuk!

Dat was het voor deze keer.
Wat is jouw favoriete liedje?
xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...