15 okt 2014

Miene's MadebyMiene

Het is weer tijd om een blogger in de spotlights te zetten. We kwamen in contact met Miene en het leeks ons leuk om elkaar te 'promoten'. Vandaag is ook een blogpost over onze blog op haar eigen plekje internet te vinden.

Vandaag is er een gastblog op deze blog. Deze post is geschreven door mij, Miene. De eigenaar van het blog MadebyMiene. Iris vroeg mij een aantal vragen te beantwoorden. 

Kan je je kort voorstellen?
Nou, ik ben dus Miene. Een meisje tussen de 11-14 jaar dat genoeg vriendinnen heeft.

Wat zijn je hobby´s naast bloggen?
Basketballen, lezen, afspreken, fotograferen en een beetje tutten (ik ben geen tutje hoor ;))

Wie was jouw inspiratie om een blog te beginnen?
Ik las in een tijdschrift over Jiami en toen wilde ik ook een blog.

Hoe kwam je op de naam van je blog?
Mijn naam was eerst thelifeofagirlMiene, maar daar had ik niet goed over nagedacht en toen kwam MadebyMiene eruit. Aangezien alles is gemaakt door mij.



Waaruit haal je inspiratie voor blogposts?
Uit andere blogs sowieso, maar ook gewoon van alles wat ik zie, hoor en doe.

Wat is je favoriete onderwerp om over te schrijven?
Lifestyle denk ik. Eigenlijk vind ik alles gewoon heel leuk.

Wat is jouw ultieme beauty tip?
Nooit teveel. Gebruik zoveel mogelijk natuurlijk. Dan gaan je puistjes ook eerder weg. Als het een keertje niet kan, is dat natuurlijk niet erg.


Wat maakt jouw blog uniek?
Het is gewoon mijn blog en ieders blog is uniek. Want iedereen is uniek, maar mijn blog is denk ik vooral uniek, omdat ik gewoon schrijf wat ik denk en het niet heel netjes doe ofzo.

Wat zijn jouw favoriete blogs en/of YouTubers?

Waar ben je op social media te vinden?
Instagram en email 

Is er nog iets wat je aan onze lezers kwijt wilt?
Als jullie op mijn blog kijken, zou ik dat echt te gek vinden!

Dit was mijn post. Hopelijk vond je het een leuke post en surf je snel naar mijn blog: MadebyMiene.

Kisses, Miene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...