16 okt 2014

Review: Catrice Ombre Topcoat en Essence Colour& Go 191 Love Is In The Air

Vandaag heb ik een review voor jullie van twee producten. Over de één ben ik enthousiast en over de ander totaal niet. Vandaag laat ik het effect zien van de Catrice Ombre Top Coat en laat ik de dekking zien van een Colour & Go nagellakje. 



In het flesje ziet de top coat er erg gaaf uit. 


De top coat kan alleen gebruikt worden bij lichte nagellak, vandaar mijn keuze voor de lichtgele kleur van Essence.





En dan nu de combinatie.



Hoe meer laagjes je aanbrengt, hoe donkerder de nagellak wordt. Ik lakte mijn nagels maar voor de helft met de top coat want ik had een soort ombre/ dip dye effect voor ogen.


Maar helaas!Ik kreeg dit. De nagellak van Essence vind ik erg mooi trouwens. Hij dekt prima met twee lagen en blijft lang zitten. Daar heb ik echt niets op aan te merken. Maar die top coat? Dit ziet er toch niet uit?






Op mijn duim gebruikte ik 1 laagje en dan steeds per vinger een laagje extra. Ik vind het effect niet mooi. Eerst was de kleur een beetje karamel achtig, maar daarna... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen. En ik heb deze nagellak ook nog aan iemand cadeau gegeven. Ik vind het echt niet mooi! 

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar dit nagellakje blijft in mijn lade en komt er alleen uit als ik hem weg ga gooien. Misschien ga ik er nog een beetje mee experimenteren, maar ik weet het niet. Hij kost €2,99 en is te koop bij Kruidvat.

                                                 Q: hebben jullie dit lakje gekocht/geprobeerd?
                                                                        xx Sara

1 opmerking:

  1. Ik las ook een keer over zo een soort nagellak. Ik weet niet of ik die nu nog ga kopen :0. Wel zonde van je geld,

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...