26 nov 2014

Schema aanpassen?!

Vandaag een iets minder leuke mededeling. Maar uiteindelijk is het het beste voor iedereen. Iris en ik vinden het de laatste tijd erg lastig om elke een goed en degelijk artikel online te zetten. Dit voelt helaas wel als een stap terug, maar we gaan hem toch zetten. Ik zit in havo 5 en ik moet er erg hard voor werken. Hoe leuk ik bloggen ook vind, school gaat toch echt voor. Maar het geeft geen goed gevoel om onaangekondigd niets online te zetten. Ook Iris heeft het erg druk met school. Dat is erg jammer! Maar we moeten er toch iets goeds van maken, want uiteindelijk willen we allebei ons diploma zo snel mogelijk halen. Dus zonder te zakken of te blijven zitten. Daarom zijn wij tot de conclusie gekomen dat we moeten minderen met bloggen. We gaan zeker niet stoppen, want daarvoor is het te leuk. Tot de kerstvakantie komt er vier artikelen per week online. Op maandag en vrijdag zal Iris een blogpost schrijven, en ik op woensdag en zondag. Als we vakantie hebben zullen we jullie vertellen hoe we verder gaan. In de vakantie wil ik sowieso wel gewoon normaal bloggen en ik denk dat Iris hier hetzelfde over denkt. En dan gaan we na de kerstvakantie weer kijken hoe we het gaan doen. Zo heb ik nog twee se weken en veel voorbereiding voor mijn examens. Hoe dat gaat lopen weet ik absoluut niet. Dus daar horen jullie later meer over. Ik hoop dat jullie het begrijpen, we vinden het erg jammer maar voorlopig is het beter zo. En bedenk maar zo, de kerstvakantie is al dichtbij! Het is al bijna december. Dus vanaf nu 4 blogposts per weeken jullie horen van ons als dat gaat veranderen. Alsnog veel leesplezier bij de blogposts en jullie kunnen nog elke dag reacties achterlaten of mailen. Alleen soms zal het dan wat langer duren voor we reageren. We hopen dat jullie het begrijpen.

xx Sara en Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...