2 nov 2014

Freeman Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal


Zo af en toe is het heerlijk om jezelf te verwennen. Dat kan met een reep Milka chocolade, maar ook met een lekker maskertje! Kruidvat verkoopt een leuk merk genaamd Freeman, dat allerlei maskers in zijn assortiment heeft. En dat voor een spotprijsje: ik betaalde slechts €2,49 voor dit masker met avocado en havermout!


Voeden en zuiveren met een geweldig masker! Rijke kleien verwijderen vuil en oliën uit de poriën. Voedingsrijke vitamine E, avocado en havermout brengen vocht in voor een blijvende zachte huid. De huid ziet er schoon en voelt ook zo aan en is zacht bij aanraking. Perfect voor normale tot gecomineerde huid.
Hoe te gebruiken: breng het masker op het gezicht en de nek aan. Vermijd contact met de ogen. Laat het opdrogen en spoel af met warm water. Gebruik twee keer per week of zo vaak als nodig.


Het masker heeft een mintgroene kleur en ik heb al meerdere keren mijn familieleden aan het schrikken gemaakt. Hilarisch is dat toch! De geur van het masker is niet erg sterk aanwezig. Hij ruikt desondanks wel erg lekker en ik denk dat bijna niemand het geurtje zal storen. Het masker droogt in ongeveer 10 minuten op. Het hangt er een beetje van af hoeveel product je opsmeert. 



En dan nu de werking: doet het echt iets voor je huid? Ten eerste kan ik zeggen dat het masker mijn huid totaal niet irriteert. Ook niet als ik hem er per ongeluk te lang op heb laten zitten en hem niet snel genoeg heb afgespoeld. En het fijnste aan het masker vind ik dat mijn huid heerlijk zacht aanvoelt nadat ik het product heb gebruikt. Mijn huid is weer goed schoon! 

Het Freeman Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal is een heerlijk masker als je even wilt ontspannen. Het maakt je huid lekker zacht en schoon. Freeman is te koop bij Kruidvat en heeft een aantal maskers in zijn assortiment voor prijzen rond €2,49.

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...