3 nov 2014

Shoplog Utrecht + Bazaar Beverwijk

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. In de herfst vakantie ging ik naar de Zwarte markt (bazaar) in Beverwijk, ook ging ik een dagje naar Utrecht. Ik heb niet superveel gekocht, maar ik wilde het toch even laten zien.




Als eerste heb ik een sjaal bij de C&A gekocht. Hij was in de aanbieding, want anders had ik hem denk ik niet gekocht. Want hij was eerst 12 euro, maar nu 8. Dat vind ik nog vrij veel voor een sjaal. Maar ik wilde al lang zo'n soort, dus mocht het. Ik heb hem al veel gedragen en hij is erg fijn. 



Ook kocht ik bij de C&A een vest. Ook hier was ik al lang naar op zoek. Dit soort vesten zijn erg fijn, maar ik had er nog geen een. Deze is ook nog iets dikker, dus lekker voor de winter. Hij was afgeprijsd van €19,95 naar €14,95.




Ook kocht ik nog een trui bij de C&A. Ik vond de kleuren erg leuk en ik kan nog wel wat truien gebruiken. Deze bleek maar 8 euro te zijn  met de korting!




Ook bij de New Yorker kocht ik een trui. De kleuren zijn beter te zien op de derde foto. Ik zelf vind dit soort kleuren groen erg gaaf, en hij stond ook leuk. Hij was 15,95 euro. 


Bij de Xenos kocht ik dit leuke waxinelicht houdertje voor 2 euro. Hij is zo leuk en staat leuk op mijn kamer. Ook brand ik de laatste tijd veel kaarsen. Dit houdertje is bijvoorbeeld handig voor mijn waxinelichtjes met geuren, of zonder geuren natuurlijk. 


Bij de Bazaar in Beverwijk kocht ik een snoer voor mijn mobiel. Het standaard snoertje is vrij kort en haalt veel afstanden net niet. Ik kocht daarom een langere, van wel drie meter! Dat is misschien een beetje overdreven maar wel heel handig. Het snoer was 10 euro. 





Ook kocht ik daar twee van zulk soort broeken. Ik heb maar van één broek een foto, want de ander zat in de was. Maar die is bijna hetzelfde. Ze waren 6 euro per stuk en zitten heerlijk!






Bij de Etos kocht ik nog een peel off basecoat. Dat is superhandig bij glitternagellak. Hij van €2,40. Ook kocht ik nog een lipstick van Miss Sporty. Het is een mooie roze kleur. Die was 2 euro. 

                                                Q: Heb jij laatst nog leuke dingen gekocht?
                                                                          xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...