1 nov 2014

November Don't Buy Beauty Products Month


Vandaag is het 1 november. Het is dus het begin van de maand waarin ik geen make-up ga kopen. Een tijdje geleden schreef ik hierover een blogpost. Die kun je hier teruglezen. Ik ga dit doen, omdat ik soms veel te veel geld uitgeef aan make-up. Ik heb gewoon even een time-out nodig. Ik weet niet of het me gaat lukken. Maar ik ga er mijn best voor doen. Ik zal jullie elke week even op de hoogte houden, als jij meedoet kan je in de reacties van die artikelen achterlaten hoe het die week bij jou gegaan is. Ik hoop dat het mij, en jullie, lukt om heel deze maand geen make-up te kopen.

                                                        Q: Wie doet er mee?    xx Sara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...