13 nov 2014

Review Miss Sporty Perfect Color Lipstick 039 Sweet Berry

Lipsticks, ik ben er gek op. Ik denk dat ik inmiddels wel kan zeggen dat ik een verslaving heb om die dingen te kopen en te dragen. Ik voel me er zelfverzekerder door. Ik heb er laatst dan ook weer één gekocht.  Een paar dagen voor mijn don't buy beautyproducts challenge. Vandaag een review. 






Ik kocht 039 sweet berry. 

Helaas was het niet echt een top systeem en eer ik de dop eraf had, zat de punt van de lippenstift in de dop. Jammer!


De lipstick is licht berry roze en bevat veel pigment. 




De lippenstift dekt ook erg goed op mijn lippen en ik vind de kleur erg mooi. Echt berry is hij niet, maar wel erg mooi! Ik ben er tevreden over. Hij kost 2,49 euro en te koop bij de Etos.

                                                                XX Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...