3 dec 2014

Wishlist buyincoins december

Ik mag van mezelf nog een keer iets bestellen bij buyincoins Maar wanneer weet ik nog niet precies. Alles is er zo goedkoop dat ik keuzes moet maken, vandaag 6 dingen die ik waarschijnlijk ga bestellen. 



Een wimperkruller vond ik altijd grote onzin. Maar ik wil er nu toch wel graag eentje. Zeker nu ik een bril heb(later meer daarover)


Dupes van real techniques zijn er volop te vinden. Zo ook deze powder brush die ik nog wel kan gebruiken. 


Ook hoop ik ooit nog een matte bronzer te scoren. Die zit in dot paletje en er zitten ook nog 2 mooie blushes en een highlighter bij. 




Hier viel mijn oog meteen op toen ik de site bezocht. En ze zijn maar een euro per stuk, en zo mooi!!! Ik hoop dat ze in het echt ook zo mooi zijn. 





Een dupe van naked basics kan natuurlijk ook niet ontbreken. Naked basics staat nog steeds op mijn verlanglijstje, maar hij is toch wel erg duur voor een oogschaduwpalet. 


Dat was mijn wishlist alweer. Er is nog veel meer leuks op de site, dus ik ben nog lang niet uitgekeken.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...