15 mrt 2015

365 dagen project update+natuurfoto's

Het 365 dagen project. Ik vertelden jullie er laatst vol enthousiasme over. Ik vertelde toen al hoe het in zijn werk ging en dat ik er aan zou gaan beginnen. Vandaag een update. Hoe gaat het project tot nu toe?




Nou, niet zo goed dus. Ik heb 4 foto's gemaakt in 2 weken tijd ongeveer. Dus ja.... Ik probeerde wel echt leuke momenten op te zoeken maar ik vergat het steeds weer. Een beetje jammer dus. 

Maar ik ben van plan om het nog een keer te proberen. Ik moet er een gewoonte van maken, net als tanden poetsen. Maar dat wordt nog wel lastig denk ik. Ik heb namelijk al eens de 100 happy days challenge gedaan. En daar vergat ik ook dagen. Maar toch ga ik het weer proberen.

Hoe gaat het bij jullie? En misschien heb je nog wat tips voor me zodat ik het wel ga volhouden haha. 

Wel heb ik laatst wat foto's in de tuin gemaakt. Die wil ik graag nog even met jullie delen. 

















                                                                                Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...