13 mrt 2015

Shoplog Voorjaarsvakantie Met o.a Big Bazar, New Yorker en Kruidvat

In de week van 23 februari had ik voorjaarsvakantie. Natuurlijk kon ik het niet laten om even te gaan shoppen. Ik ging een dag naar Dordrecht en nog een dagje met Iris shoppen. Ook ging ik even langs de action. Ik kocht niet zo veel, en het was ook absoluut niet duur. Maar toch kocht ik aardig wat leuke dingen. Kijk gezellig mee!






 Bij de Big Bazar kocht ik deze schattige geurkaarsen. Ze zijn in de geuren appel en sinaasappel. Die vond ik het lekkerst ruiken. Door dit verlang ik naar de lente. Ze waren er ook nog in andere geuren. Ze zijn heel klein maar ze zien er wel erg leuk uit. En ze ruiken heerlijk! Deze kaarsen waren 1 euro per stuk. 

    Bij de Claire's kocht ik een earcuff. Het was er ontzettend heet en er was een leuke actie. 3 voor 2. Maar ik heb het niet gedaan. Ik wilde zo snel mogelijk die winkel weer uit en de oorbellen waren al vrij prijzig. Dit setje was volgensmij 6 euro. Voor een earcuff valt dat best mee. Maar om nou nog iets te kopen. Er waren wel veel leuke dingen, maar ik wilde graag nog wat geld overhouden. Misschien zien jullie hier binnenkort nog wel een OOTD mee. 

 Bij de Action kocht ik dit schattige vaasje in een hele lichte blauwe kleur. Hij is heel schattig en staat nu op mijn nachtkastje. Deze was ook rond de 1 euro. 

 Bij de New Yorker zag ik deze trui. Als je me al een tijdje volgt weet je dat ik gek ben op Engeland. En ook op de New Yorker. Er was goede sale, maar ik kocht uiteindelijk alleen deze trui. Voor 4,99! Op het kaartje stond 5,99 maar bij de kassa was hij 4,99. Jeej!

 Bij de Coolcat kocht ik dit shirt. Het is een crop top. ik vind die mond erg mooi. Ook deze was maar vijf euro. Daar kon ik hem niet voor laten liggen. 

 Bij de V&D was er ook veel sale bij de sieraden. Helaas was veel al weg. Maar er waren nog een paar leuke dingen. Zo kocht ik deze oorbellen voor één euro. Ze moeten zoals op de foto hieronder. Ik heb zoiets nog nooit gehad en het oogt best stoer. Toch vind ik ze erg gaaf! 



 Ook kocht ik een setje van drie paar oorbellen voor één euro. Deze oorbellen zijn vrij simpel, maar toch erg leuk. En ze hebben een mooie kleur. Hemelsblauw, perzik en mintgroen/turkoois. Erg schattig. 
 Mijn eyeliner was op, dus ik kocht deze voor ongeveer drie euro. Die had ik hiervoor ook en hij bevalt me erg goed. Wat me wel opvalt is dat dit één van de weinige eyeliners is die waterproof is. Terwijl ik dat toch wel erg fijn vind, met het Nederlandse weer. 

Ook kocht ik dit geurtje opnieuw. Ik heb deze al, maar er zit bijna niets meer in. Ik wilde eigenlijk de grotere versie kopen, maar die hadden ze hier helaas niet. Hebben ze die nog wel ergens anders? De geur is best wel zoet maar zo lekker. Ik heb echt een jaar lang niet anders gedragen en hij stond standaard beneden. Maar nu niet meer. Dit geurtje was 3 euro. 
Ook had ik een nieuwe wenkbrauwgel nodig. Dus ik kocht mijn oude vertrouwde gel van de Hema weer. Vier euro kost deze, maar ik vind hem fijner dan die van Catrice en hij gaat langer mee. 

Dat was mijn shoplog weer! Ik heb veel leuke dingen gekocht, maar bijna allemaal in de sale. 
                                                                             Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...