16 mrt. 2015

Parfum stash

Parfum, vroeger zag ik het als iets luxe en iets onbereikbaars. Ik kreeg en kocht wel een paar goedkope parfums. Maar voor mijn 17e verjaardag kreeg ik dan toch mijn eerste echte dure parfum. En ik ben er blij mee! Vandaag mijn parfum stash





 Allereerst deze body mist van Victoria's Secret. Deze kreeg ik van Iris voor mijn verjaardag. Dit is met een overheersende mango geur. Erg lekker! En heel goed voor de zomer. Hij is iets luchtiger dan een parfum, maar je blijft hem wel lang ruiken. Soms is VS ook bij de Etos te koop. Dus het is gelukkig iets meer bereikbaar dan eerst. 
 Dan dit parfum van de Action. Ik heb hem gekregen en hij is wel ok√© maar niet bijster interessant. De geur is bloemig en fris, maar dat vervaagt helaas al snel. 
 Deze kreeg ik voor de kerst in 2013. Het is een heerlijke zoete geur. Erg lekker en zuinig in gebruik. Want ik heb hem al best vaak opgehad. 

 Hier heb ik dus laatst een back up van gekocht en de review volgt snel. Dit is echt zo'n lekkere geur. En maar drie euro! Deze geur is zoet maar ook fris en licht. 
 Dan mijn eerste dure parfum. En wat schittert hij toch mooi in het zonlicht. Dit is zo'n lekkere geur. Ik was bij iemand en mocht deze toen opdoen naar het gala. Daarna was ik verkocht. Ik rook het de volgende dag nog. En de geur is zo lekker! Wel iets volwassener maar niet saai. Erg lekker!

 Deze kocht ik bij de Etos voor vijf euro met een overgebleven cadeau kaart. Hij is erg lekker en ik heb hem veel gedragen. Nu iets minder, maar het blijft een lekkere geur. Wel een beetje zwaar. De flacon vind ik wel erg mooi. 
 Dan dit geurtje van Kruidvat. Ook dit heb ik gekregen. Weer zo'n lekker frisse zoete geur die ik het liefst heb. Erg lekker en een handig klein flacon.
 Dit kennen we waarschijnlijk allemaal wel. Vogue girl. Het was hip en iedereen had het. Ik heb er nog 2 douchegels van. Ze ruiken nog steeds heerlijk. Maar eerlijk gezegd groei je hier een beetje overheen. Maar het blijft lekker. Dit geurtje is bijna op en ik wil hem graag opmaken zodat ik de flacon kan gebruiken voor op reis. 
 Dan deze parfums. Deze kleine geurtjes zaten in een set. Die set was toen tijdelijk te koop. 




Alleen "like a day in a candyshop" is los te koop. Ik heb deze parfums eerlijk gezegd nog niet echt gebruikt... Maar ze staan erg schattig. Ze ruiken allemaal een beetje hetzelfde. 

Dat was mijn parfum stash. Ooit hoop ik nog een Marc Jacobs parfum te hebben. Dat is wel mijn ultieme droom. Ze ruiken zo lekker en de flacons zijn erg mooi. Of zo'm set met mini's! Dat lijkt me ook erg leuk.

                                                                   Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...