30 mrt 2015

Films Van De Afgelopen Tijd- maart 2015

Films, ik ben er gek op. Je kan me echt wakker maken voor een marathon. Ik heb veel chickflicks gezien. Maar natuurlijk kijk ik ook andere films. Vooral thuis. Ik kijk veel rond op blogs waar wel eens een review van een film geplaatst wordt. Ook heb ik tegenwoordig een lijstje waarop ik al die films zet. Vandaag reviews van een paar films die ik laatst gezien heb.







                                                                    The giver
Deze film lijkt op Divergent en The maze runner. Maar hij is daardoor niet minder leuk. Ik vind het een erg gave film en ik ga hem denk ik nog een keer kijken. Het was wel een beetje traag, maar een typische film van deze tijd zoals Divergent. Zeker een aanrader!


                                                                 I origins
Ook een mooie film. Maar ik had er wel iets meer van verwacht toen ik de trailer zag. Ik vind de verhouding een beetje raar en ook de tragische dood was niet heel realistisch. Maar het concept is mooi. Ik zou deze film wel aanraden, maar je moet niet heel moe zijn en van inhoud in een film houden. 


                                                             Before I go to sleep
Deze film is te doen. Het verhaal is spannend en ik vind Colin Firth nou eenmaal goed. Het is vrij onduidelijk, maar daardoor blijft het spannend. Het is op zich wel een aanrader maar wederom een film met wat inhoud. Het einde vind ik wel verassend. 


                                                                   the skeleton twins
Dit vind ik echt geen aanrader. Een raar verhaal en een raar einde. De trailer is wel aardig maar de rest van de film niet. 


                                                                pak van mijn hart
Deze film wilde ik al een tijdje zien. En in maart was het dan eindelijk zo ver. Ik ga het maar even niet over het feit hebben dat ik een film met sinterklaas en de kerstman in maart keek. Want ja...... Goed, de film dus. Dit is een soort alles is liefde. Een leuke Nederlandse film. Wel aan te raden en ik ben wel fan van dit soort films



                                                                         the prince
Dit is meer een jongens film denk ik. Ik vond hem niet zo boeiend en ik zal hem ook niet snel opnieuw kijken. Wel oké, maar het verhaal vind ik raar en ook de personages zijn apart. Vooral die dochter. Het verhaal is ook niet echt leuk en soms raar. Je moet er van houden zullen we maar zeggen!



                                                                 love happens
Ik had nog een andere film maar daar ben ik helaas te titel van vergeten. Deze film hierboven is wederom te doen. Maar weer niet heel bijzonder. Als je gewoon een film wilt kijken zonder echt na te denken kan je deze gaan kijken. Maar er zijn betere films in ditzelfde genre.

                                Dat waren mijn reviews! Welke film heb jij laatst gezien?
                                                                  XX Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...