1 apr 2015

Kleurboek voor volwassenen

Het is een echte hype de laatste tijd. Veel mensen kopen er één en ze zijn vaak uitverkocht. Ikzelf kon natuurlijk niet achterblijven. En ik moet toegeven dat ik het toch wel erg leuk vind. Vandaag een review over een kleurboek voor volwassenen. 




Mijn boek komt van de action en was twee euro. Ze hebben vaak verschillende soorten bij de action. Ook zijn er natuurlijk officiële boeken. Die zijn te koop bij speelgoedwinkels, de Xenos en boekenwinkels.

Ikzelf heb fineliners van de hema. Ook heb ik altijd wel kleurpotloden in huis. Dat zijn eigenlijk de enige dingen die je nodig hebt. Hieronder wat tekeningen.




Met deze ben ik echt al heel land bezig. Hij is bijna af. Voor dit soort tekeningen gebruik ik fineliners. 




Het kleurboek voor volwassenen is erg leuk. Gewoon  het concept op zich. Ik ben er erg blij mee en het is heel ontspannend. Dat kan ik soms best gebruiken in mijn examenperiode. Dit soort boeken zijn echt een aanrader. En ook superleuk om cadeau te doen!

Heb jij ook een kleurboek voor volwassenen?
Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...