29 mrt 2015

Review: Garnier Moisture Match Goodbye Dry

Ik hoorde laatst van iemand dat ze bij de Action deze créme had gekocht. Hij was heel fijn en maakte haar huid superzacht. En dat voor ongeveer twee euro. Ik ging toevallig de volgende dag al naar de Action dus nam ik even een kijkje. Er stonden veel verschillende soorten. Ik koos deze uit, omdat mijn huid dit wel kan gebruiken in de herfst/winter en nu. Vandaag een review!



 Ik weet niet precies welke taal dit is, maar dit staat erop. Daar wordt ik niets wijs uit. Ook zit er nog een soort informatie foldertje op het doosje. Ook die is in deze taal. 
 Wel vind ik het doosje erg leuk en echt voor een crème. Dat is al een pluspunt. 


 Action heeft deze sticker erop geplakt, met wat informatie. 
 Dit is de tube. Strak en simpel. Maar met een leuk roze kleurtje. Je ziet de crème er een beetje doorheen door het zonlicht wat door mijn raam aan de rechterkant kwam. Toen zag ik wel dat de tube niet helemaal vol zit. Maar dat geeft niet zo, want alsnog zit er genoeg milliliter in en kan ik hem lang gebruiken. Dit is waarschijnlijk om de crème wat meer ruimte te geven. 

 Gewoon een simpele dop. Maar prima in gebruik en goed te doseren. 
 De crème heeft veel weg van een mousse. Heel luchtig en hij ruikt subtiel maar lekker. De crème brengt makkelijk en luchtig aan. Je voelt het niet meer op je huid en het plakt ook niet. 
 Het effect is bijna direct te zien. Een zichtbaar minder droge huid en hij glanst ook wat meer. 
Ik ben erg tevreden over de crème en ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Als het lente/zomer wordt en mijn huid minder droog wordt, dan zet ik hem weg. Zo kan ik er volgende winter weer van genieten.

Ik weet niet of de crème op dit moment nog te koop is bij de Action. Dat verschilt per filiaal. Ook wordt deze crème volgens mij niet in de drogist verkocht. Maar hij is sowieso online te vinden.

                                                               Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...