20 mrt 2015

Muziek van dit moment #1 Glee versie

Muziek van dit moment heb ik wel vaker gedaan. Toch begin ik opnieuw met tellen omdat ik niet echt meer weet waar ik gebleven ben. Vandaag dus de eerste muziek van dit moment sinds een lange tijd. Veel luisterplezier! En laat me vooral weten wat jouw favoriete liedje is. Vandaag een volledige Glee versie. Allemaal liedjes van het nieuwe seizoen. Want ik vind het geweldig!


Dit is tot nu toe mijn favoriete liedje van dit seizoen. Ik vind het liedje sowieso al erg leuk en heel vrolijk. En deze versie vind ik ook erg leuk. 



Dit liedje kent iedereen wel. Het is best oud, maar toch kent iedereen het en iedereen kan meezingen. Ik vind deze jongen sowieso heel goed en hij is ook best knap haha. 



Dit liedje is ook best oud. Ik kende het hiervoor niet. Zoals je al merkt vind ik de stem van de jongen erg mooi. En ook het meisje, genaamd Madison in de serie, kan goed zingen. 


Dit liedje vind ik niet heel geweldig maar ik vind dat de jongen die het zingt leuk kan zingen en het filmpje is ook leuk!

En dit liedje is het eerste dat ik veel geluisterd heb van dit seizoen. Toen werd ik verliefd op Mason, de jongen haha. Oh dit is echt niet goed eigenlijk, zoals je ziet ben ik nogal fan van hem.

Ik ben dus weer helemaal fan van Glee. Ik denk trouwens dat ik vaker een thema bij de muziek van dit moment ga doen. Zoals één zanger of groep. Zouden jullie dat leuk vinden?

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...