18 mrt 2015

Sporten

Sporten, het is de laatste jaren een veel besproken onderwerp. Steeds meer mensen gaan naar de sportschool en steeds meer mensen willen gezond eten. Van chiazaad door je havermout tot aan boerenkool chips. En ja, ook ik ben er mee bezig. Want ik wil er ook leuk uit zien en 100% lekker in mijn vel zitten. Dus ook ik ben begonnen met...... sporten. 

                       Fitness
                         Bron






                 
Na een paar keer hardgelopen te hebben( toen werd het winter haha) Ben ik met bovenstaande challenge begonnen. En ik heb hem helemaal gedaan. Het voelde goed en ook het water drinken hield ik goed vol. Maar ik voelde geen verandering. Aan het einde van de challenge ging ik voor de spiegel staan en inderdaad geen veranderingen. Ergens wist ik het ook wel. Wat ik had nooit echt spierpijn. Nu denk ik niet dat het aan deze challenge ligt hoor. Ik was gewoon nog niet zo ver. 



Dan maar deze workout kalender dacht ik. Ik heb al eens eerder en beginner's kalender gedaan. Maar niet helemaal gedaan. En bij de 2.0 moet ik ook af en toe even een dag wachten. Maar ik doe dan wel iets. Ik heb hier wel spierpijn zijn. Maar pijn is fijn! Dan weet ik in ieder geval dat het iets voor mijn lichaam doet. Deze challenge zal bij mij wel langer duren dan 28 dagen. Maar ach... Rome is ook niet in één dag gebouwd toch?

Met deze ben ik ook nu bezig. Als jullie dit lezen ben ik al bijna klaar denk ik. Want ik schrijf iets vooruit wegens mijn SE week. Deze bevalt me tot nu toe ook goed. Ik hoop dat het echt iets doe. Ik denk dat ik gewoon langer door moet gaan met deze challenges. 

Fitness
Ook wil ik weer gaan beginnen met hardlopen. Ik heb alleen niet de discipline en de tijd om dat elke dag te gaan doen. Voor nu hou ik het maar op het weekend. 

Ook heb ik wel aan de sportschool gedacht. Maar dat is vrij duur. En in plaats van dat ik mijn geld in de sportschool of in de macdonald's naast de sportschool steek, bewaar ik dat geld liever voor mijn studiebenodigdheden of voor later. 

Dit zijn dus voorlopig mijn plannen voor het sporten. Als jullie nog tips hebben, laat ze dan vooral achter. Want er mogen nog wel wat kilo's af.

En weet je wat mijn doel is? Een bikini. Ik heb vier hele leuke bikini's gezien bij New Look
Welke het dan wordt weet ik nog niet. 

Xx Sara








                 

               

                   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...