23 mrt 2015

Review: Essence Like a New Love

Een lange tijd geleden kwamen de Essence parfums uit. Ik kocht toen bijna meteen de kleine versie van Like a new love. Ik droeg hem elke dag en hij stond zelfs vast beneden. Toen hij bijna op was heb ik hem boven neergezet, En hoewel hij nog steeds leeft, vond ik het tijd voor een nieuwe. Want dat kleine laagje uit het oude flesje moet nu toch maar eens op. Hij ruikt nog steeds zo lekker, dat ik besloot om er een review over te schrijven. Ik wilde eigenlijk de grote versie kopen, maar die hadden ze hier in de stad niet. 




 Hierin kwam het parfum. Een superleuke verpakking. Die zilvere lijntjes lopen over als je de verschillende verpakkingen van de andere geuren naast elkaar zet. Een klein maar superleuk detail. 
 Ook het flesje ziet er leuk uit. Vrij strak en simpel, maar wel meisjesachtig en vrolijk. 

 Topnoten: mandarijn, grapefruit, peper, elemi
Hartnoot: pioenroos, hyacint, roos, perzik
Basisnoten: koffie, chocolade, vanille, musk

De geur is zoet. Dit is echt waar je aan denkt bij verliefd zijn. Toch vind ik hem niet te zoet. Het is een vrouwelijke geur en het ruikt echt heel lekker. De geur is niet mega zwaar maar je blijft het heel de dag ruiken
Ik ben echt gek op Like a new love. Dit is echt mijn soort geur. Ik maak de oude snel op en spuit met plezier de nieuwe op. Ik hoop dat ze deze niet uit het assortiment gaan halen. Want dit is echt één van mijn all time favourites parfum. Echt superlekker! 

Alle Essence geurtjes van 10 milliliter kosten 2,99 euro. Echt heel goedkoop. Dus ik zou zeggen. Ren snel naar de winkel en ga ruiken! Ook zijn  deze parfums leuk als een cadeautje. Essence is te koop bij kruidvat. 

                                                                        XX Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...