25 mrt 2015

Tag: I Wish....

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Deze tag zag ik bij Teske. Het gaat over dingen die je graag wilt hebben. Iedereen heeft dromen en wensen. In deze tag ga ik ze benoemen. 




Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Journalist/iets in de communicatie. Het lijkt me leuk om programma's te presenteren maar ook om op een redactie te werken. Ook zou ik graag een boek willen schrijven of vertalen. Of full time blogger zijn. Dat lijkt me ook gaaf. In ieder geval iets in die richting. 

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Een macbook, want die heb ik nodig voor school. Ook zou ik graag een mini-cooper willen. Maar ik moet eerst mijn rijbewijs halen en dat is al erg duur. 
                                   
Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
In Nederland Jan Kooijman. En in het buitenland Billy Lewis Jr. Hij speelt Mason en ik ben sinds kort echt helemaal fan van hem. 

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Engeland. En dan voornamelijk Londen denk ik. Ik ben er pas één keer geweest maar ik voel me er echt thuis. 

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Ehm heel veel! Paaseitjes, pepernoten, KFC, carpaccio, bananen, cruesli, chocolade. Ja dat eigenlijk. Voornamelijk zoete dingen. 

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Angst voor de eenzaamheid. Dat ik er op een gegeven moment alleen voor sta. Maar ook de angst om niet met mensen te durven praten. Dat gaat al veel beter, maar ik zou het zo fijn vinden als ik gewoon tegen iedereen zou durven praten. Ik hoop dat dat ooit nog komt. 

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Vliegen. Het lijkt me zo vet om te kunnen vliegen! Samen met de vogels en op weg naar school. 

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Only Seven Left. Dat is een Nederlandse band. Ze zijn nog niet zo lang uit elkaar. Vooral de laatste maanden van hun bestaan heb ik ze gevolgd, helaas kon ik niet naar een concert. Ze zijn zo aardig en die video's op maandag mis ik. 

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een kleine mopshond. Een pug. Zoella( naam op Youtube) heeft er ook één. Zo schattig! wel wil ik dat hij klein blijft, ikzelf ben ook niet zo groot en ik wil hem gewoon lekker kunnen aaien en alles.

Dat was de tag alweer. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en neem hem gerust over!
                                                                          XX Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...