3 apr 2015

Favorieten| Maart 2015

Zo, dat is lang geleden. Eindelijk ga ik weer eens mijn favorieten met jullie delen. Ik wil dit weer elke maand gaan doen. En waarschijnlijk op een vaste dag. Dus hou dat vooral in de gaten. Vandaag veel favorieten, maar niet zo veel beauty. Ik gebruik vaak hetzelfde qua make-up de laatste tijd omdat ik het vaak druk had of juist maar heel even naar school moest. Dan heb ik ook geen zin om een mega uitgebreide make-up look te maken. Goed, laten we maar snel beginnen. 




 Allereerst de highlighter van MUA. Ik heb hem echt een tijdje niet gebruikt, maar nu gebruik ik hem weer dagelijks. Hij is nog steeds erg mooi en fijn. Vrij subtiel, maar toch erg mooi. 
 Dit is mijn favoriete zanger/acteur op dit moment, Billy Lewis Jr( links of course)
 Deze quote vind ik erg mooi. Het komt uit The Fault in our stars. Deze quote is niet zo bekend als een maar anderen van dat boek/die film, Maar toch vind ik deze erg mooi. 
 Dit is de make-up look die ik weer vaak draag. Ik heb deze al eens eerder besproken. Gewoon basic. Foundation, poeder, wenkbrauwen, blush, mascara en babylips. 
 Ook dit vind ik een erg mooie foto. 
 Deze foundation vond ik erg fijn. Maar hij is laatst opgegaan. Toch koop ik voorlopig geen nieuwe, want hij is erg duur. Wel een aanrader!
 Dit blouseje draag ik ook veel. Zelfs tijdens dat ik dit typ draag ik hem haha. Hij is van de C&A en was rond de 12 euro. Hij zit erg lekker en heeft een mooie kleur. Ook vind ik de ruitjes erg leuk. 
 Dit heb ik de laatste tijd veel in mijn hoofd. Ik ben bezig met mijn examens en denk veel na over de toekomst. Daar past deze quote van Lana del Rey goed bij. 
 Ook deze zagen jullie laatst al voorbij komen. Het is nog steeds een favoriet. Ik vind het erg leuk om erin te kleuren en even lekker te ontspannen. Ook ben ik perfectionistisch waardoor ik vaak uren, dagen en zelfs weken over een tekening doen. 
 Nog een quote die ik erg mooi vind haha. Ik was erg van e quotes deze maand. 
 Ook deze crème is al voorbijgekomen. En ik vind hem erg fijn. Wel meer iets voor de winter. 
 En ook dit parfum had ik al laten zien. Dit was al een back up want ik vind de geur erg lekker en luchtig. Ik draag hem veel.
En als laatst nog een quote. Ik weet niet waar hij precies van is, maar ik kende hem al voordat ik dit plaatje zag. Dit vind ik wel één van de mooiste quotes. Echt wel van toepassing op mij en eigenlijk op iedereen. 

Dat waren de favorieten van maart 2015.
Wat was jouw favoriet deze maand?
Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...