20 apr 2015

Mijn Favoriete Series

Ik kijk de laatste tijd niet meer zo veel TV. Het meeste kijk ik op mijn laptop, en natuurlijk kijk ik dan ook naar series. Ik heb er al een paar gekeken die inmiddels afgelopen zijn, zoals Glee. Maar er zijn ook series die ik nog steeds volg of waar ik aan begonnen ben maar op dit moment geen tijd voor heb. Vandaag laat ik ze aan jullie zien. 





Dit is Red Band Society. Er is helaas maar één seizoen van gemaakt omdat het niet goed liep. Het is uit 2014/2015. Dus vrij recent. Deze serie gaat over allemaal jongeren in een ziekenhuis. Ze hebben allemaal wat anders. De één heeft anorexia en de ander mist een been door de kanker. Er zijn twee jongens met kanker, een meisje met hartproblemen, een meisje met anorexia en een jongen met longproblemen. Het gaat vooral over de jongeren en wat mensen om hun heen. Ook gaat het over wat zusters en een dokter. Die zie je hier ook op de afbeelding. Als elk ziekenhuis zulke kamers heeft zou je er bijna willen gaan wonen. Het ziekenhuis is erg mooi! En de serie is ook een echte aanrader. 


Deze serie is al iets ouder en helaas is er ook maar één seizoen van. Dit gaat over een zomerkamp en een groep jongeren die daar begeleider zijn. Een beetje Camp Rock achtig. Maar zonder het zingen en iets minder nep. Dit zou in het echt ook kunnen gebeuren. Dit is dus ook een echte aanrader. 

      
Pretty Little Liars kan natuurlijk ook niet ontbreken. Echt ik ben verslaafd aan deze serie. Iedereen kent het verhaal wel, dus dat ga ik niet helemaal bespreken. Ik vind dit wel een echte aanrader, maar er mag nu wel een einde aan komen. Het is leuk maar het duurt allemaal zo lang. Ik wil weten wie A is!




Weer zo'n serie die bijna iedereen kent. Er zijn al mensen helemaal bij, maar ik ben helaas pas bij seizoen 1 aflevering 3. Ik vind het best wel spannend maar toch ben ik erg nieuwsgierig naar de rest. Het is zo leuk!!


                               

En dan mijn favoriete serie van dit moment. Helaas nu nog alleen op videoland te kijken, en ik weet niet of het in de toekomst op tv komt. Dit is echt zo'n leuke en ook een beetje een gekke serie. Het is moeilijk te beschrijven dus ik heb het even opgezocht.

Zwarte Tulp draait om twee families uit de Bollenstreek. Door een mysterieus ongeluk in het verleden zijn de families aartsvijanden geworden. Hun jarenlange vete wordt versterkt en in leven gehouden door een race met als ultieme doel: als eerste een zwarte tulp kweken. Beetje bij beetje wordt het mysterie uit het verleden ontrafeld.
Bron



En als laatste bagels en bubbels. Deze serie is te zien op Net 5 en er zijn pas twee afleveringen van geweest. Maar tot nu toe vind ik het een leuke serie. Ik kan er dus nog niet zoveel over vertellen want het is nog niet duidelijk waar dit heen gaat. Maar de man links is een bakkerszoon en heeft een gestoorde vriendin, zij wil trouwen en hij niet. Ze gaan uit elkaar maar zij wil hem eigenlijk nog steeds. Ondertussen ontmoet de man een bekend model genaamd Noa Hollander, haar relatie met een Amerikaan is net stukgegaan en ze is terug in Nederland. Maar wat ze nou echt van de man wil?

Dat waren mijn favoriete series van dit moment. Het zijn stuk voor stuk aanraders en je moet ze zeker eens opzoeken.

                                                                            Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...