22 apr 2015

Producten die ik nog een keer zou kopen

Iedereen heeft ze wel. Pareltjes in haar (misschien ietwat kleine) collectie. Die worden elke dag weer tevoorschijn gehaald of zeker één keer in de week. Wat nou als die opeens kwijt zouden zijn? Dan ga je ze toch weer kopen? Ik in ieder geval wel. Vandaag deel ik make-up met jullie die ik zo weer zou kopen en misschien ook wel ga doen/heb gedaan.




 Allereerst de VS body splash in Mango Temptation. Ik ben eigenlijk niet heel enthousiast over mango en de geur ervan. Maar door deze body splash verlang ik ernaar. Het is echt zo lekker en ik doe er zuinig mee. Want ik wil niet dat hij opgaat. Ik heb deze gekregen van Iris maar zou hem zelf zo ook kopen als deze op is. Hij is wel rond de 10 euro. Maar het is het 100% waard


Deze hebben jullie laatst al voorbij zien komen. Dus jullie weten dan ook dat dit al mijn 2e flesje is. er zit nog een heel klein beetje in het eerste flesje. Deze geur is zo lekker en dat voor maar 3/4 euro. De grote hadden ze helaas niet in het filiaal bij mij in de buurt anders had ik echt die meegenomen. Je moet deze geur echt eens een keer gaan ruiken in de winkel. Zo lekker!


Dit kocht ik bij de Action voor twee euro geloof ik. Het is een dag en nacht crème. Ik gebruik hem alleen in de ochtend. Hij is heel mousse-achtig en als ik hem op doe voel ik echt duit mijn huid gehydrateerd wordt. Echt een superfijne crème en zeker voor in de winter. Van de zomer ga ik denk ik mijn Clinique crème weer gebruiken en dan laat ik deze weer even voor volgende winter. 


Deze heb ik inmiddels ook al drie keer gekocht. Het is een poeder van de Action en dus heel goedkoop. Hij doet goed zijn werk en bevalt me goed. Ja, meer is er niet echt over te zeggen. 


Deze bronzer van NYC heb ik nog niet zo lang. En ik wil hem binnenkort ook iets meer gaan gebruiken nu de zon zo lekker schijnt. Maar tot nu toe bevalt het me erg goed en hij is zo groot! Ook heb je er maar weinig van nodig voor ene goed resultaat. 

Deze heb ik ook al voor de tweede keer gekocht. Het is een prima mascara. Echt goed waterproof en hij separeert mijn wimpers heel mooi. Hij geeft ook goed volume, iets wat ik miste bij Hema mascara's, 

Ook deze wenkbrauwgel heb ik voor de tweede keer gekocht. Hij was op maar ze hadden hem ook niet in de winkel, dus toen heb ik er één van Catrice gekocht. Die is ook prima, maar dit blijft toch echt mijn favoriet. Dus hij ligt nu in mijn la te wachten totdat hij zeer binnenkort in gebruik genomen wordt. 

Ik geef het toe, Real Techniques kwasten zijn vrij prijzig. Maar OMG wat een kwaliteit. Ik kocht deze kwast vorig jaar op het BFF Event/huishoudbeurs en ik gebruik hem nu dus al ruim anderhalf jaar. En hij is superfijn. Wel zou ik hem ik vaker kunnen wassen. 

Deze concealer heb ik ook al voor de tweede keer gekocht. De concealer is de perfecte kleur en gewoon erg fijn in gebruik. Volgens mij gebruiken heel veel mensen deze concealer. 

Dan dit leuke ding. Ze zijn vrij nieuw en ik ben eerlijk gezegd van plan om er nog een te gaan kopen. Heel romig, goed dekkend en mooie kleuren. Echt een aanrader!

Ondanks dat ik deze niet zo vaak gebruik zou ik dit toch wel nog een keer kopen. De kwaliteit van deze lippenstift( de bekende 107) is echt heel goed. Een mooie donkerrode kleur die perfect blijft zitten en je lippen nauwelijks uitdroogt. 






Dan een favorietje. Dat is inmiddels ook wel te zien. Sleek Rosegold. Echt wauw! Iets wat ik sowieso nog een keer zou kopen en verder valt er niets over te zeggen. 

Ook dit is een favoriet. Je hebt ze inmiddels ook van Labello. De geur is overheerlijk en de lip balm hydrateert je lippen goed. De verpakking is ook erg schattig. 



 Weer een product van de Action. En wat een pigmentatie. Echt geweldig. Als ik deze weer zou tegenkomen zou ik hem zo weer opnieuw kopen. 


 De bovenste twee producten zijn helaas niet meer te koop. Maar anders zou ik ze echt zo weer kopen. Maar voor de rest kan ik hier wel wat over gaan vertellen, maar je kan ze toch niet meer kopen. Helaas. 
En Last but not Least dit oogpotlood in een mooie blauwe kleur. Ooit wil ik hier nog de groene van kopen. Ik vind deze oogpotloden van Essence echt heel fijn en de kleur zelf is ook altijd heel goed. Hier moet je zeker eens naar gaan kijken!

                  Dat waren mijn aanraders/ dingen die ik nog een keer zou kopen. 
                                                            Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...