19 apr 2015

Personal Update

Ik denk dat jullie het allemaal wel weten. Ik zit in 5 Havo en dat levert best veel stress op. Verder ben ik vaak bezig met mijn blog en is mijn zoektocht naar een baantje helaas nog niet tot een einde gekomen. De laatste weken van mijn middelbare school tijd zijn als het goed is ingegaan. Hoe gaat het nu eigenlijk met me?



Allereerst ben ik best trots op mezelf dat ik mijn blog nog steeds draaiende hou in deze drukke periode. En daar wil ik ook zeker mee door blijven gaan. Het is best druk, maar ik kan gelukkig nog wat tijd voor mezelf vinden elke dag.

Mijn laatste schooldag was maandag, nu heb ik alleen nog maar examentrainingen en mijn cijfers controleren. Vrijdag is het al kolderdag bij mij op school, dan nemen de eindexamenleerlingen de school (deels) over. Het thema is War&Peace. En daar ben ik best blij mee. Ik ga voor peace omdat ik daar meer voor heb. Ik heb twee lange rokken en een bloemenkrans. En voor war heb ik helemaal niets, aangezien legerprint (bij meisjes) op dit moment niet in is. Die avond is ook het eindexamengala. Na veel twijfel heb ik toch besloten om te gaan, het is wel het allerlaatste feest voor mij op school. 

Ook hebben we nog een keer een barbecue met de klas. En daarna gaan de examens toch echt beginnen. Ondanks de rottijden, ben ik best blij. Ik heb namelijk vier leesexamens en dat is één van mijn sterkste punten. Ik ben wel al begonnen met leren voor de andere drie leervakken. Ik kijk er positief naar, maar stiekem ben ik natuurlijk erg zenuwachtig.

Nu heb ik jaren geroepen dat ik journalistiek wil gaan studeren. Maar ik ben laatst naar de matchingsdag van bedrijfscommunicatie geweest en dat heeft me erg aan het twijfelen gebracht. Deze laatste studie was eerst mijn plan B voor als ik uitgeloot zou worden. Maar nu weet ik het niet meer zo goed. Dat is dus nog wel lastig en twijfelachtig. Ik ga gewoon nog even goed alles uitzoeken en hoop dan toch echt snel de juiste keuze te maken.

Dat was de persoonlijke update voor nu. Voor de rest zijn er op dit moment niet echt interessante dingen in mijn leven haha. Het bestaan voornamelijk uit leren en genieten van de laatste momenten op school met mijn vriendinnen. Ik heb me de laatste twee jaar echt veel geïrriteerd aan mijn school, maar nu het afscheid zo dichtbij komt valt het me toch iets zwaarder dan gedacht. Maar ik red me wel.

                                                     Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...