27 apr 2015

Muziek van dit moment- Nederlandstalig

Vandaag een nieuwe blogpost in de serie Muziek van dit moment. En vandaag is het de Nederlandse versie. Er zijn genoeg mensen die Nederlandse muziek maar niets vinden. Ik ben er daar één van. Maar er zijn ook zeker weten mooie Nederlandse liedjes. Vandaag laat ik er vijf aan jullie horen. 






                                               Wat is mijn hart: cover in The Passion




                                        Als wij niets doen: Soldaat van Oranje de musical

Mag ik dan bij jou: Cover in The Passion


Het is een nacht en love you more: Guus Meeuwis en Racoon


Holiday in Spain: Blof en Counting Crows


        Passing time: Pip Pellens en Guido Spek
Dit bovenste liedje is niet in het Nederlands maar wilde ik toch graag even met jullie delen. Want ik vind hem wel heel leuk en hij is geschreven en gezongen door Nederlanders.

Zoals jullie merken vind ik vooral de liedjes leuk waarin ook een beetje Engels zit. Ik ben vooral fan van Holiday in Spain en The passion.

                                                                                      Xx Sara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...