6 mei 2015

8 Lente outfits

Je gelooft het misschien nog niet helemaal, maar het is toch echt lente. Het weer heeft nog niet echt meegewerkt de laatste tijd maar ik kan niet wachten tot ik mijn luchtigere kleding weer aankan. Jij ook toch? Vandaar vandaag wat inspiratie zodat je je outfits al klaar kan gaan leggen voor als het lekkere weer toch echt komt. 


Elizabeth Keene -  - Spring Simplicity





















   












                                  Megan Elliott -  - Spring Florals

Lynne Gabriel -  - Spring Blossoms Kelly W -  - Lincoln Center

Vivianne  Zhou -  - In love with Spring

MC Y -  - Spring Festival

Tara Verbon -  - Playsuit kind of day

Rakel Campos -  - Spring has sprung

Zoals je ziet ben ik erg into de catsuits en rokjes. Ik moet zelf echt wat meer rokjes gaan dragen! Maar ik voel me er soms nog wat onzeker in. Ik ben in ieder geval klaar voor het lekkere weer. Laat de lente maar komen!

Wat is jouw favoriete outfit?
Alle outfits komen van lookbook.com 

                                                                          Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...