8 mei 2015

Hema Soft Matt Lipbalm 07 -Review

Ik had ze al vaak voorbij zien komen op blogs en hoorde eigenlijk alleen maar positieve dingen. En aangezien ik wel van de lipproducten ben ging ik even langs bij de Hema. Er waren veel mooie kleuren en ik zocht deze uit. Vandaag een review van de Soft Matt Lipbalm van Hema



 Ik koos ( na lang swatchen) de kleur 07. De verpakking van de lipbalm vind ik trouwens erg mooi. Vrij klassiek maar niet goedkoop ogend. Erg mooi!

 De lipbalm heeft een soort draai mechanisme dat je ook ziet bij sommige oogpotloden van Catrice. Als het product op begint te raken of je kan er moeilijk mee werken op je lippen omdat er nog maar weinig uitsteekt kan je draaien aan de onderkant en het product komt dan weer een stukje omhoog. Tot dat hij natuurlijk helemaal op is. Erg handig en daardoor kan je de lipbalm optimaal gebruiken. 
 De kleur lijkt op de foto roze maar is meer rood/oranje. Hij is wel goed mat zoals je ziet. 

 De kleur komt echt niet goed over op de foto. Hij is iets donkerder in het echt. Wel is het een echte eyecatcher. 

 En moeilijk te verwijderen. Dus kijk uit met foutjes maken. 

Ik ben erg tevreden over deze soft Matt lipbalm. De kleur is mooi, de lipbalm blijft lang zitten en droogt niet uit. Ook geeft hij niet echt af. En dat voor een klein prijsje. Een echte aanrader dus!

De Soft Matt Lipbalm is te koop bij Hema en kost 3,50 euro.

                                                                         Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...