1 mei 2015

Favorieten april 2015

Ik ben gek op make-up, maar toch hou ik het vaak bij standaard producten.Ik heb er redelijk veel, vind ik, maar toch val ik terug op die oude producten. Ook koop ik er niet zo veel meer. Toch probeer ik elke maand wel een paar andere dingen uit, en soms blijven die dingen hangen en worden ze favoriet. Vandaag mijn favorieten van april.





 Allereerst ( weer!) een VS bodysplash. Door deze geur verlang ik zo erg naar de zomer, maar ik voel me er ook een beetje zomers door. De mango komt duidelijk naar boven maar overheerst niet te erg. De geur verdwijnt wel wat sneller, maar dat is eigenlijk ook de bedoeling van dit product. En het is zo zuinig in gebruik! 
 Jullie weten waarschijnlijk al dat deze favoriet is. Maar afgelopen maand heb ik hem echt wel heel vaak gebruikt. Het is gewoon een superlekkere geur die heel de dag blijft hangen. Echt een aanrader. 
 Deze crème heeft me ook echt geholpen afgelopen maand. Mijn huid is nog steeds best droog door de wisseling van het weer. In de lente en zomer heb ik dat totaal niet. Maar nu door het weer dus nog wel. Toch werkt deze crème erg fijn en hij hydrateert mijn huid bijna meteen. 
 Ondanks het grijze weer gebruik ik af en toe toch al wat bronzer. Gewoon om er iets minder wit uit te zien en een gezond kleurtje op mijn wangen te hebben( faken haha) Ik wordt niet zo heel snel meer bruin, mijn gezicht wordt bruin tot een bepaald punt wat jammer genoeg te snel komt. Heel bruin wordt ik niet dus deze bronzer ga ik nog vaak gebruiken de komende maanden. Hij is ook erg goed gepigmenteerd en zo groot. Hier doe ik wel jaren mee. 
 Sleek Rosegold heb ik ook weer uit de kast getrokken. Ik gebruikte hem steeds niet omdat ik het zonde vind. Maar ik ga deze zomer toch naar Engeland dus ik kan altijd nog een nieuwe kopen. Ik vind de glans erg mooi en hij heeft ook veel pigment. 
 De blushes van de Action zijn ook supergoed. Heel goedkoop een een geweldige pigmentatie. Naast Rosegold heb ik deze veel gebruikt afgelopen maand. De verpakking is dan misschien niets, maar het product is echt geweldig!
 Dit is helaas niet meer in deze kleur te koop en de andere kleuren vind ik niet zo geweldig van Catrice. Maar deze kleur wel. Het is een soort licht dekkende lipstick. Maar deze kleur dekt eigenlijk nog best goed en verdwijnt heel mooi van je lippen. Ook hydrateert hij goed, dus als het helemaal verdwenen is zijn je lippen gehydrateerd. Je ziet er totaal geen velletjes doorheen en het is echt een mooi roze kleur. 
Ik heb vooral veel aandacht aan mijn wenkbrauwen besteed deze maand. Door ze mooi, maar niet te donker bij te kleuren. Echt sinds ik dat doe vind ik het geweldig. En het verbaast me echt hoeveel wenkbrauwen kunnen doen voor je gezicht. Als ik een dag geen make-up op doe irriteer ik me vooral over mijn wenkbrauwen. De rest boeit me niet zo.

                                           Dat waren mijn favorieten van april. 
                                                         Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...